Intressant, mycket intressant! Ser rätt frän ut faktiskt, kanske skulle ta lite mer kort nån vacker dag så blir det lite lättare att gissa ?
Ta ett kort bakifrån och ett framifrån!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tack för dom bilderna. Nu har vi fått reda på vad det var för bil.
/Benny
kanske för jobbigt att flytta på eller så används dom kanske vid målskytte då dom står på en höjd där det även finns andra måltavlor i form av "helikoptern" (Som är med i albumet) och "människosiluetter".
kanske för jobbigt att flytta på eller så används dom kanske vid målskytte då dom står på en höjd där det även finns andra måltavlor i form av "helikoptern" (Som är med i albumet) och "människosiluetter".