1397
Sök

Bilder: Skogsfynd & Skogsvrak

32 Inlägg
3 juni 2012
Volvo142_73a skrev:
Ser jag fel eller står det "Hultsfreds" på bussen?

Fina bilder i alla fall big_smile

Kan nog stämma smile.

Får sticka dit snart igen med en bättre kamera och knäppa lite fler bilder på den big_smile

Självlärd
3 083 Inlägg
3 juni 2012
Steffert skrev:
Volvo142_73a skrev:
Ser jag fel eller står det "Hultsfreds" på bussen?

Fina bilder i alla fall big_smile

Kan nog stämma smile.

Får sticka dit snart igen med en bättre kamera och knäppa lite fler bilder på den big_smile

Ja det tycker jag verkligen om det nu stämmer. Då är det ju lite intressant smile

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

613 Inlägg
3 juni 2012

inte för att vara ett svin men hade jag hittat dessa amazoner hade jag plockat delar från dem framlysen till exempel vet man att det är en ödegård och INGEN är där varför inte?

dj_dinmamma
3 juni 2012
Anderholm skrev:

inte för att vara ett svin men hade jag hittat dessa amazoner hade jag plockat delar från dem framlysen till exempel vet man att det är en ödegård och INGEN är där varför inte?

Man kan ju inte bara gå och plocka delar från öde-bilar..

Oavsett om de har stått i en månad eller trettio år så måste man ta reda på vem som egentligen äger fordonet och fråga först..

Jag hade blivit vansinnig om folk kom och plockade delar från mina bilar jag har stående!

Proud Member of Kööken Racing!
1 056 Inlägg
3 juni 2012
Ser ut som att det står Karlskrona längst ner på Bussen med =]
Ni ser inte vad det är för år på Hultsfred?

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936

613 Inlägg
3 juni 2012
dj_dinmamma skrev:
Anderholm skrev:

Oavsett om de har stått i en månad eller trettio år så måste man ta reda på vem som egentligen äger fordonet och fråga först..

Jag hade blivit vansinnig om folk kom och plockade delar från mina bilar jag har stående!

fördmodligen står inte dina bilar på en ödegård mitt ute i ingenstans?

dj_dinmamma
3 juni 2012
Anderholm skrev:
dj_dinmamma skrev:
Anderholm skrev:

fördmodligen står inte dina bilar på en ödegård mitt ute i ingenstans?

Tre av mina bilar står på ett industriområde så det är ju inte så öde, men en står vid min fars föräldrars gamla sommarstuga. Visst, det är inte öde, men är ju inte där så ofta om man säger så...

Pim_Pim
3 juni 2012
Anderholm skrev:

FY!

Allfixare
1 475 Inlägg
3 juni 2012
Anderholm skrev:

Kanske för att även om ingen är där så är det inte DINA grejjer att ta i vilket fall och det räknas som stöld oavsett?

2 411 Inlägg
3 juni 2012
fish skrev:
Anderholm skrev:

Kanske för att även om ingen är där så är det inte DINA grejjer att ta i vilket fall och det räknas som stöld oavsett?

Förstår mig inte på hans logik. Ett hus är öde det också ifall familjen är på semester....

388 Inlägg
3 juni 2012
Fast visst ett hus där det uppenbart bor folk (inrett och inte helt förfallet som någon zigenargård) och en bil som stått mitt i skogen i 30 år är väl inte samma sak enligt mig iaf.

Om ägaren ens fortfarande lever så vettefan va han hade tänkt om han dumpat den ute i skogen haha.

Självlärd
3 083 Inlägg
3 juni 2012
Anderholm skrev:

För att det är någon annans egendom? Det kallas stöld och är olagligt.

3 151 Inlägg
3 juni 2012
Finns alltid folk utan moral och med total avsaknad av respekt för andra och andras saker... Det är tyvärr så världen är uppbyggd, mina vänner. smile

Självlärd
3 083 Inlägg
3 juni 2012
Mervolic skrev:
Finns alltid folk utan moral och med total avsaknad av respekt för andra och andras saker... Det är tyvärr så världen är uppbyggd, mina vänner. smile

Jo tyvärr. Och under den kategorin landade min granne ikväll. Men det hör inte hit.

Och skulle någon gå o plocka delar på mina bilar som står på vår mark men dock öde så skulle den personen tappa alla sina 10 fingrar snabbare än vad h*n kan blinka

Pim_Pim
4 juni 2012
Volvo142_73a skrev:
Mervolic skrev:

Jo tyvärr. Och under den kategorin landade min granne ikväll. Men det hör inte hit.

Och skulle någon gå o plocka delar på mina bilar som står på vår mark men dock öde så skulle den personen tappa alla sina 10 fingrar snabbare än vad h*n kan blinka

http://i50.tinypic.com/ohjpe9.png

613 Inlägg
4 juni 2012
så om du hittar 1 miljon i en icakasse djupt inne i skogen börjar du leta ägare nej det tror jag ej du hade gjort utan du hade som alla andra 99% stoppat in påsen i din bil åkt hem och börjat gömma undan pengar i olika inköp eller investeringar.

hittar man en bil som står utan regplåtar någonstans typ 3 mil rakt in på en skogväg så visst fan börjar man leta ägare eller inte?

Självlärd
3 083 Inlägg
4 juni 2012
Anderholm skrev:
så om du hittar 1 miljon i en icakasse djupt inne i skogen börjar du leta ägare nej det tror jag ej du hade gjort utan du hade som alla andra 99% stoppat in påsen i din bil åkt hem och börjat gömma undan pengar i olika inköp eller investeringar.

hittar man en bil som står utan regplåtar någonstans typ 3 mil rakt in på en skogväg så visst fan börjar man leta ägare eller inte?

Hittar man en mille i skogen så är dom antagligen stulna och dom där 99% hade nog övervägt att gå till polisen.
Nej man kanske inte börjar leta ägare. Men man börjar inte sno saker heller. Vissa av oss vill faktiskt leva ett hederligt ärligt liv och köpa våra saker.
Senast redigerat av Volvo142_73a (4 juni 2012)

42 Inlägg
4 juni 2012
Hitta en gammal bil i en grusgrop. Tro det är en ford.

http://forumbilder.se/images/71201284822AMa80f.jpg

7 100 Inlägg
4 juni 2012
Anderholm skrev:

men nu snackade dom om bilar,inte om nå satans pengar!!!
spelar fortfarande ingen roll,de är fortfarande STÖLD!!!
och varför ta saker ifrån nå rukligt skogsvrak när de finns fräschare saker på skroten.

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

388 Inlägg
4 juni 2012
För att det oftast inte är gratis på skroten. P:

Sök