Läser du på grävarmen så kan du nog se konturerna av att det har stått Poclain måste nog vara motorhaveri eller nåt för dom kostar en bra slant ändå i det där skicket.
en kompis hade en sån fast med hjul för några år sedan , jag vet vad han köpte den för & att ha fick igen samma pengar när han sålde den.
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 586 Inlägg
15 juli 2012
Anderholm skrev:
farsan har en fin Atila på hjul med skopa och grip och folk har varit sjukt fräcka går in på gården och försöker köpa den med skambud på 10-20 lök LoL
hahaha ja det var skambud det, kompisen både köpte & sålde sin lilla Poclain hjulgrävare (70talare tror jag?, med mekaniska spakar/pedaler till alla grävfunktioner) & det var för betydligt mer än så http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … age=688241
Var ute och gled med fyrhjuling i en skog och stötte på dessa.
Det som är kvar efter en Pv 444.
Ganska breddade plåtfälgar.
Saab V4 super, bredvid står något annat jag inte vet vad det är riktigt.
Gammal bil av nå slag.
.
En till Ford, kan vara något roligare under huven på denna då det sitter 4 extra mätare på instrumentbrädan och nån jänkeratt samt lite omlackat här o där för att se maffigare ut.
Du, kan du ta hem dom där plåtfälgarna och cykeln till mig?
Haha Nädu, plåtfälgarna var jag själv sugen på att ta med men allt fick ligga kvar som de var, tar ju ogärna någon annans grejer utan att fråga först:p
Du, kan du ta hem dom där plåtfälgarna och cykeln till mig?
Haha Nädu, plåtfälgarna var jag själv sugen på att ta med men allt fick ligga kvar som de var, tar ju ogärna någon annans grejer utan att fråga först:p
Bra det. Man vill ju gärna veta om man får ta. Kan ju finnas någon som har tänkt o göra något med grejjerna. Dom har ju trotts allt en ägare.
Undrar som en flundra om det har hunnit samlas nån fukt under den där presenningen :-)
lyfte faktiskt de som gick på pressenningen bara för att jag var nyfiken på hur den såg ut invändigt och hela bilen verkar faktiskt vara i ganska bra skick, även under presenningen .
En till Ford, kan vara något roligare under huven på denna då det sitter 4 extra mätare på instrumentbrädan och nån jänkeratt samt lite omlackat här o där för att se maffigare ut. http://i280.photobucket.com/albums/kk19 … 111839.jpg
Troligen inget roligt under huven utan bara lite mätarstylad. Med lite tur är den väl inte bortom räddning med tanke på att den inte stått alltför många år iallafall.
En till Ford, kan vara något roligare under huven på denna då det sitter 4 extra mätare på instrumentbrädan och nån jänkeratt samt lite omlackat här o där för att se maffigare ut. http://i280.photobucket.com/albums/kk19 … 111839.jpg
Troligen inget roligt under huven utan bara lite mätarstylad. Med lite tur är den väl inte bortom räddning med tanke på att den inte stått alltför många år iallafall.
kollade där jag också men man vet aldrig, hur många bilar går de inte i detta långa land som har bara 100hk i papperna lixom;)
kan iaf berätta vad som finns i Lövånger,, som jag kommer ihåg,, där jag bodde fanns det en gammal mb 180 å en gammal PV å på mormors gård finns en fd bubbla med pilar
kan iaf berätta vad som finns i Lövånger,, som jag kommer ihåg,, där jag bodde fanns det en gammal mb 180 å en gammal PV å på mormors gård finns en fd bubbla med pilar
Okej och man får åka och kolla på dom ställena (mormors gård)?