Jag gillar att fota skrotbilar och annat motoriserat, samlar mest på gamla vw´s, men hjärtatligger även mot saab tt när vi pratar bilar, men jag uppskattar de flesta veteranbilar.
Jag har själv fotat dessa ovan, på olika platser i sverige (mest norrland) Den svarta vw spliten står nu mera i mitt garage.
Sedan undrar jag om nån vet av någon DKW schnell-last i vårt avlånga land. Letar framförallt en skåpmodell. Ser ut som denna fast denna har lite förhöjt tak (har hittat kortet på nätet)
Kanske inte värsta skogsvraket. Men den var täckt av mossa och har stått i skogen i 8år. Hämtade den 29 Juni och den är nu besiktad utan anm och rullar på vägen!
Kanske inte värsta skogsvraket. Men den var täckt av mossa och har stått i skogen i 8år. Hämtade den 29 Juni och den är nu besiktad utan anm och rullar på vägen!
hjälte!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Vilket jävla jobb du lagt ner på denna BMW. Att den gick igenom besiktingen är ju en bonus! Grattis!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Vilket jävla jobb du lagt ner på denna BMW. Att den gick igenom besiktingen är ju en bonus! Grattis!!!
/Benny
Tackar! Hade varit lättare om dom inte tagit bort toppen innan dom ställde den där.. Menmen nu lever den (:
/Benny
Tackar! Hade varit lättare om dom inte tagit bort toppen innan dom ställde den där.. Menmen nu lever den (:
Vet du varför den hamnade på skroten?
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
/Benny
Vet du varför den hamnade på skroten?
/Benny
Hamnade dock ej på skroten, den skulle skrotas om jag inte hämta den.. Den köptes med trasig topplockspackning och 2 trasiga vipparmar som skulle lagas, dom demontera topplocket men sen vart det inget av och bilen ställdes i "skogen" där den stod i 8år.