Besiktningfrågor!!!!

Marcusen
28 maj 2008 · 76 Inlägg

Nu när sommaren och byggena börjar rulla ut kan det kanske vara bra att veta vilka regler och lagar som gäller så ni slipper hamna i klistret med varken försäkringsbolag eller polis!
Bara skicka ett mess  till mej så svarar jag så gott jag kan ur våran handbok.......  annars tar jag reda på svaren genom våran  BI på stationen!

Jag svarar INTE på frågor här på forumet!

Life is like a turbo
Oskar_ Avstängd
28 maj 2008 · 124 Inlägg

Eller kan man ju fråga en vettig person som svarar på ens frågor direkt, utan att man behöver skicka sms...

Senast redigerat av Oskar_ (28 maj 2008)

Jag är en tramsare.
henkebenke
28 maj 2008 · 1 703 Inlägg

tror han menar ett mess via garaget.org....

Volkswagen typ1 "Restolooker" (1962)
Gulmun * Klåpare
29 maj 2008 · 1 718 Inlägg

Varför inte svara på forumet? Skulle väl vara bra för fler att se vad som gäller och dessutom slipper du få samma fråga hundra gånger.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
MilleN
29 maj 2008 · 9 108 Inlägg

Svar på besiktningsfrågor är alltid välkommet men håll det på forumet i så fall tongue

T.ex. vad gör ni om ni ser att framrutorna är tonade med film, ljus eller mörk toning?

Marcusen
29 maj 2008 · 76 Inlägg

Hallå alla!  Visst går det att svara på forumet men det kan bli problem då ett svar kanske tar en dag att få fram plus att det är lätt att missa någon fråga vilket jag inte  vill!
Det är juee för eran skull jag svarar!
Så för att   inte missa något så tänkte jag att inlägg till min sida blir bättre å sedan kan ni juee  klistra  upp dem här om ni vill=)
Ha de gott å kör lagligt! haha

Life is like a turbo
Phaetoon
29 maj 2008 · 8 156 Inlägg

Nu när vi har kunniga människor som jobbar på bilprovningen och vill dela med sig av sina kunskaper som är relaterade till bilprovningen, så utnyttja er av dessa!
Fråga på. Sen kan ni ju göra som Marcusen föreslår, posta frågan + svaret i ett inlägg här i forumet.
Det blir lättare att följa frågor och svar då.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang