5383
Sök

Felaktig P-bot?

645 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
Tja!

Råkade missa att det va en personalparkering för Täby C. nära Åva gymnasium idag när jag skulle gratta brorsan för att han tagit studenten. När jag läser på boten så står det mitt regnr, att dom fotat  o kollat skyltar osv osv. Men förfallodatumet för p-boten är 2006-10-11! Dessutom står datumet för min parkering 2006-10-03! Kan jag överklaga denna då eftersom den inte är 100% korrekt?

Mvh J.
Senast redigerat av Quantic (30 maj 2008)

Muttley
30 maj 2008
ja säger jag.

645 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
tkd_rille skrev:
ja säger jag.

Ok låter bra det. Ska ringa dom på måndag eftersom deras kundtjänst stängde vid 16.00 tongue

Muttley
30 maj 2008
Quantic skrev:
tkd_rille skrev:
ja säger jag.

Ok låter bra det. Ska ringa dom på måndag eftersom deras kundtjänst stängde vid 16.00 tongue

hehe stänger vid 4 för att många jobbar till 4, sådan dåligt stil=)

men var på en utbildning för några veckor sedan där en deltagare fick p böter och de hade skrivit tiden 2 timmar tillbaka och då stod hon inte ens där.

DFFL
9 020 Inlägg
30 maj 2008
lol, va fan?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

2 079 Inlägg
30 maj 2008
FireTraXX skrev:
lol, va fan?

nu börjas det big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

DFFL
9 020 Inlägg
30 maj 2008
Mackanol skrev:
FireTraXX skrev:
lol, va fan?

nu börjas det big_smile

Nope, jag ska inte ge mig in i diskussioner som angår lag och rätt, hastigheter, snyltande o.s.v. o.dyl. bla bla bla längre.

Får bara skäll av MilleN och Goffen (Loudness brukar vara med på ett hörn han med) hela tiden. tongue
Senast redigerat av FireTraXX (30 maj 2008)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

925 Inlägg
30 maj 2008
jag körde för fort han skrev 3200kr i böter men fel dag jag överklaga och gick igenom lätt

Feel The Difference

2 079 Inlägg
30 maj 2008
FireTraXX skrev:
Mackanol skrev:
FireTraXX skrev:
lol, va fan?

nu börjas det big_smile

Nope, jag ska inte ge mig in i diskussioner som angår lag och rätt, hastigheter, snyltande o.s.v. o.dyl. bla bla bla längre.

Får bara skäll av MilleN och Goffen (Loudness brukar vara med på ett hörn han med) hela tiden. tongue

nooooooooooo! inte ens lite då och då big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

1 703 Inlägg
30 maj 2008
Du kommer garanterat bli skyldig bolaget 2 års dröjsmålsavgifter samt indrivning av kronofogden.
Hade jag vart du skulle jag spikat fast allt jag ägde samt gått under jorden.
En drös betalningsanmärkningar kommer du nog också få.

645 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
henkebenke skrev:
Du kommer garanterat bli skyldig bolaget 2 års dröjsmålsavgifter samt indrivning av kronofogden.
Hade jag vart du skulle jag spikat fast allt jag ägde samt gått under jorden.
En drös betalningsanmärkningar kommer du nog också få.

haha eller hur lol

Jag fick ju boten idag tongue

Thorssa
30 maj 2008
Var parkeringsvakten hög eller är det kanske nån som jävlas med dig? big_smile

Forummoderator
9 299 Inlägg
30 maj 2008
Överklaga såklart, det måste finnas en bra chans att den avskrivs

MEN

betala den ändå för annars kan det bli problem senare. När den avskrivits får du tillbaka dina pengar.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

645 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
Thorssa skrev:
Var parkeringsvakten hög eller är det kanske nån som jävlas med dig? big_smile

Förmodligen både och kanske tongue

caromania skrev:
Överklaga såklart, det måste finnas en bra chans att den avskrivs

MEN

betala den ändå för annars kan det bli problem senare. När den avskrivits får du tillbaka dina pengar.

Yes ska göra det. Hoppas bara att dom är förståndiga nog att skriva av den bara roll

123 Inlägg
30 maj 2008
Som allting annat, betala först, överklaga sen om du vill behålla lite pengar, ett tips på vägen bara

Livet är inte en dans på rosor....det är en lek också

Sök