dummaste frågan på länge---så klart HK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe
Behöver väl inte vara en dum fråga...
HK är förkortningen. Punkt. No more, no less. Ps: Fredde, diggar din bil så brutalt mkt.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
ja säger då HK, dock så har jag "hört" (sett) folk säga HKR, men inte många det
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
En fråga till, står det nånstans i the almighty lagbok af garaget att det inte är tillåtet att gå ut med användarnamn i trådar? (sålänge den berörda är informerad)
ne inte säger alla hkr? Var på swecon demodagar idag och kikade på entreprenadmaskiner och många gick runt med en tröja där det stod 660hk 3200NM.. så volvo kan väl inte ha fel?
En fråga till, står det nånstans i the almighty lagbok af garaget att det inte är tillåtet att gå ut med användarnamn i trådar? (sålänge den berörda är informerad)
så långe det inte är några olagligheter eller förtal så är det väl inte hela världen, är de nått dumt piskar jag upp dej
3200NM är fan inte dåligt egentligen fast ja har ju hela 171NM i min Sierra
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
3200NM är fan inte dåligt egentligen fast ja har ju hela 171NM i min Sierra
L350...volvos största hjullastare...16 liters motor a nästan 2 ton=) Jobbar på reservdelslagret och kör sådanna fram och tillbaka med trucken...ungefär lika stor som mig och trucken tillsammans=)