Racso skrev:
Tribbe skrev:
Racso skrev:
Vadå om man inte har några grejer från början ? Du får ju båda högtalare & förstärkare, sen är en kabel det enda du behöver .. Möjligtvis lite högtalarkabel också .
Om jag fattar annonsen rätt så är det endast 2 högtalare. Det ljudsystemet dom tjatar om klarar ju dts och allt. Ska du komplettera det den där förstärkaren med 3högtalere och en sub till så tror jag det blir dyrare.
Men jag kanske inte fattar annonsen Är mycket siffror och x och sånt där... Då blir jag snurrig

"Dessutom INGÅR en förstärkare Yamaha AX-470 (2 x 160 watt) samt Tuner TX-480 - passar utmärkt till högtalarna."
Inte behöver han väl 3st högtalare till och en sub, trycker väl på helt ok det där för att vara datorljud skulle jag tippa på

Men som sagt så blir det ju inte surround vilket ett Z-5500 är och det kan man ju som sagt koppla inte bara till datorn utan även till TV, PS2/3, Xbox/360, dator, DVD-spelare, stereoanläggning, det mesta som ger ut en ljudsignal alltså och man byter bara källa med ett knapptryck på fjärren om man nu har mer än en grej kopplad samtidigt.
När det gäller prisvärt och kraftfullt ljud finns det helt enkelt inget som slår Z-5500 på fingrarna.
Btw, högsta uppmätta dB på mitt Z-680 är 102,8dB med volymen på ca två femtedelar av fullt

EDIT: hoppsan, 103,4dB nu med Kat - Gimme Da Bass. Hardstyle + Z-680 = grannarna får hjärnskakning <3
Senast redigerat av TBOC_Razor (31 maj 2008)
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P