4724
Sök

Stötfångar tillägg?

125 Inlägg
19 januari 2006
Trådstartare
#1
Hur brukar man göra med dessa, har funderat på att köpa såna, är det bara att limma fast i orginal stötfångaren eller ska dom skruvas. Vill ha lite klarhet i hur dom funkar innan ja beställer.
http://www.streettuningcar.net/pic/1/Go … L_634a.jpg har jag funderat på.
Senast redigerat av Mackeman (19 januari 2006)

If it aint rubbing, it aint dubbing:)

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
19 januari 2006
#2
Vilka menar du? menar du Huvförlängningen eller menar du någe annat?

Team Insane Racing

125 Inlägg
19 januari 2006
Trådstartare
#3
alltså det är en skilld del som kommer fast i själva stätfångare..som en framspoiler som kommer fasti orginal stötfångaren,kallas väl åxå add on kits.
Senast redigerat av Mackeman (19 januari 2006)

If it aint rubbing, it aint dubbing:)


Sök