Äckliga ljud du inte tål?

Navkapsel
19 februari 2009 · 4 637 Inlägg

_Bill_ skrev:
HA HA HA vilken rolig tråd. Ehm typp en mygga som flyger runt i rummet vid nattettid Fyyyy faaa--aaa--nnnnn.. Håller fan på att bli förbannad när dem surrar med sina söndertrimmade japs fyror kring huvudet.

Jo, något jobbigare finns inte. Och så är de svåra att hitta också.

Senast redigerat av EmilHammarlund (19 februari 2009)

exoop
20 februari 2009 · 469 Inlägg

knaket och smällen när dom drog rätt min handled efter att jag bröt den uäääh ryser bara jag tänker på det! annars är det väl som alla andra, smaskande, gaffel mot talrik, naglar mot griffeltavlan

"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
guwib
20 februari 2009 · 624 Inlägg

jag hatar gnälliga jävla ungar som bara låter käften gå och inte kan vara tysta!!
bara tjatar om ingenting och gnäller!!

who´s the man?
bollen1986
20 februari 2009 · 3 714 Inlägg

Folk som tuggar med öppen mun

Eller lyssna på gamla gubbar o kärringars gnäll om vart dom har ont ch att dagens ungdom inte gör nått.

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Boostrider Försöker iaf
21 februari 2009 · 1 998 Inlägg

EmilHammarlund skrev:

_Bill_ skrev:
HA HA HA vilken rolig tråd. Ehm typp en mygga som flyger runt i rummet vid nattettid Fyyyy faaa--aaa--nnnnn.. Håller fan på att bli förbannad när dem surrar med sina söndertrimmade japs fyror kring huvudet.

Jo, något jobbigare finns inte. Och så är de svåra att hitta också.

Mjo å kvittar om vi ä 5 pers i samma rum. Ändå ska asen på mig mad

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Volvo 244 GL/T Turbo "Back to the 80s" (1990)
marcus1
21 februari 2009 ·

När en göteborgare öppnar käften smile

TMW-Performance Avstängd
28 februari 2009 · 914 Inlägg

Gafflar/knivar mot porslin, FY FAAAAAAN

När folk "smackar" när dom äter. Då vill jag bara döda dom.

Saker som ligger och skrammlar i bilen när man e ute och åker med nån polare.

Gnälliga kärringar.

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!
easy
1 mars 2009 · 63 Inlägg

Måste hålla med om det som många skrivit innan, folk som smaskar när dom äter.

En annan sak som jag har sjukt svårt för, är prassel med papperspåsar/ sånna där blåa ikeakassar.
Värst är när jag sover och blir väckt av att någon prasslar med jävla papperspåsar.

Antingen får jag nervsammanbrott, flyger upp och ger personen ifråga en utskällning direkt (även våld används när jag varit bakfull tongue ) eller somnar om och vaknar på mindre bra humör senare.

joonte_ got stance?
3 mars 2009 · 546 Inlägg

ljudet av väckarklockan en måndagsmorgon

夢の力
Honda Civic "EK3" (1998)
bmx
3 mars 2009 · 7 100 Inlägg

fjortisar som skiver/pratar med w i varenda mening/ord

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Coffe
5 mars 2009 · 124 Inlägg

bmx skrev:
fjortisar som skiver/pratar med w i varenda mening/ord

Hör du skillnad på när folk skriver w eller inte i en text? sjuwkt braow höwrsel hawr duw wink

MissLee
6 mars 2009 · 52 Inlägg

Nyårsraketer utanför sovrumsfönstret när man ska sova en månad innan och en månad efter nyår... HATAR numer raketer o smällare... hmm

Klarar inte när nån harklar sig riktigt ordentligt för att spotta,får kväljningar o nästan kräks då....

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
6 mars 2009 · 661 Inlägg

Bebisskrik, alla musik o ljud fran radio, speciellt de kommersiella stationerna.
Honda civic och liknande bilar med overdrivet jumbojet avgassystem , man vander sig om o ser ngt sketet skrapa sig fram i 30 KM/h men danar som en motorhead konsert.

Alla idolartister, alla svenska bimbo'bigbrother'robinson' o liknande undermanniskor som forsoka utrycka sig pa ngt coolt satt i TV eller radio.

De som spelar fiol pa en sondag utanfor gilligans hostell i cairns.. fan vad jag hatar dessa fula ungar som misshandlar ett instrument sa grovt....

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
mastrovious
6 mars 2009 · 627 Inlägg

SatansWrath skrev:
Bebisskrik, alla musik o ljud fran radio, speciellt de kommersiella stationerna.
Honda civic och liknande bilar med overdrivet jumbojet avgassystem , man vander sig om o ser ngt sketet skrapa sig fram i 30 KM/h men danar som en motorhead konsert.

Alla idolartister, alla svenska bimbo'bigbrother'robinson' o liknande undermanniskor som forsoka utrycka sig pa ngt coolt satt i TV eller radio.

De som spelar fiol pa en sondag utanfor gilligans hostell i cairns.. fan vad jag hatar dessa fula ungar som misshandlar ett instrument sa grovt....

Här har vi en riktigt livsoptimist! lol

We Ride Togheter, We Die Togheter!
Rille0
6 mars 2009 · 2 021 Inlägg

en 740 me "sportsystem"

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Jiar
6 mars 2009 · 202 Inlägg

rix fm

Mercedes 240D "250D" (1982)
Volvo 340 (1987)
TS_quattro fyrkrafsare
6 mars 2009 · 1 443 Inlägg

SatansWrath skrev:
Bebisskrik, alla musik o ljud fran radio, speciellt de kommersiella stationerna.
Honda civic och liknande bilar med overdrivet jumbojet avgassystem , man vander sig om o ser ngt sketet skrapa sig fram i 30 KM/h men danar som en motorhead konsert.

Alla idolartister, alla svenska bimbo'bigbrother'robinson' o liknande undermanniskor som forsoka utrycka sig pa ngt coolt satt i TV eller radio.

De som spelar fiol pa en sondag utanfor gilligans hostell i cairns.. fan vad jag hatar dessa fula ungar som misshandlar ett instrument sa grovt....

barnskrik tål jag iofs, de små liven vet ju inte bättre, men i övrigt spot on. hatar ljudet av smask när någon äter, håll mun STÄNGD! hur svårt kan det vara? samma sak med tuggummi-tuggande på bästa fjortisvis med käften på vid gavel.

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
Gilbertsson
6 mars 2009 · 40 Inlägg

någon som äter högt. de klarar jag inte

BMW 320D E90 "V-Tech steg2" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang