Har fått papper från länstyrelsen..

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

hej är så att jag har fått papper från länstyrelsen   där dom skriver att mitt lämp kanske ska återkallas pga  att jag har fått 2 LOB  men polisen har bara skickat papper på en  o även den sa dom att den skulle jag inte få nån  LOB för.. men till saken  socialnämden ska utreda mej osv nu då undrar jag om jag kan ta mitt körkort sålänge lr måste jag vänta på att dom är klara med sina beslut ?  och kan man överklaga deras beslut lr så när de väll kommer?  tacksam för snabba svar då jag har uppkörning den 14 juni.. MVH Dennis

erixon89
3 juni 2008 ·

Vad är LOB?

Carlsberg
3 juni 2008 · 111 Inlägg

undrade detsamma men efter 4 knapptryckningar i Googlefältet (L+O+B+ENTER) visade det sig att det var typ omhändertagning av berusade personer, stämmer detta?

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 9-3 (2008)
Saab 900 s (1990)
Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

Jag är en tramsare.
psi Stressfläkt Racing
3 juni 2008 · 337 Inlägg

(LOB). Lagen innebär att den som anträffas så berusad av alkoholdrycker eller annat berusnings-medel att han eller hon inte kan ta hand om sig själv eller utgör en fara för sig själv eller någon annan får omhändertas av en polisman.

Hamilton
3 juni 2008 · 8 864 Inlägg

Utan lämp så är det ju inte lönt att ens försöka "ta" körkort...
Du kan ju inte få en tid för t ex uppkörning. Är det indraget så får du inte heller använda tiden du fått den 14e

Bara att vänta på beslut från länstyrelsen.

Fotograf på tierpidag.se
John87 Stolt Volvoägare
3 juni 2008 · 4 913 Inlägg

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

Underbart när folk slänger ur sig saker utan att veta något big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

jag hade inte kört berusad gick med nåra polare på stan när vi hade varit ute o drukit lite sen kom polisen o tkt jag var för full så ytra dej inte om nåt du inte vet..  och att man går genom stan när man har druckigt de gör nog de mesta...

psi Stressfläkt Racing
3 juni 2008 · 337 Inlägg

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

om du söker och läser för innan du yttrar dig så betyder LOB att man har kört på fyllan utan bara omhändertagen på fyllan

Senast redigerat av psi (3 juni 2008)

Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

John87 skrev:

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

Underbart när folk slänger ur sig saker utan att veta något big_smile

Det är det forum är till för! tongue

psi skrev:

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

om du sökrt och läser för innan du yttrar dig så betyder LOB att man har kört på fyllan utan bara omhändertagen på fyllan

Jag vet, men han hade säkerligen kört berusad om han hade fått körkort också.

Senast redigerat av Oskar_ (3 juni 2008)

Jag är en tramsare.
erixon89
3 juni 2008 ·

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

det där är påhopp  du vet ju inte om han körde bil eller?smartaste är att fråga innan du blir skogstokig

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Carlsberg skrev:
undrade detsamma men efter 4 knapptryckningar i Googlefältet (L+O+B+ENTER) visade det sig att det var typ omhändertagning av berusade personer, stämmer detta?

det stämmer...

InYourFace
3 juni 2008 · 42 Inlägg

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

Det var ta mig fan det dummaste inlägget jag har läst,,,om du är runt 18 är det snor enkelt att hamna i fyllecell och lob:ad,,,,,vem i helvete har sagt att han dricker bakom ratten,,,din dumme jäv.......

Senast redigerat av InYourFace (3 juni 2008)

Fullt grepp på fyra tassar
med ett laddtryck direkt från helvetet
It´s
Fun
E30Tompa Rörpulare
3 juni 2008 · 1 453 Inlägg

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

Du verkar ju iaf varit måttligt dum i huvet... Bara för att man åker fast på fylleri på stan osv och iom riskerar att inte få lämpen på en ggn betyder väl förfan inte att man kmr att köra full för de?? polaren blev nämligen av me sitt på liknande sätt men inte fan har han nånsin kört full! Tycker du allmänt bara ska fixa ett eget körkort eller behålla ditt symaskins kort för de e såna som dej man ledsnar så innerligt på dessa forum..

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

Fan vad jag älskar att provocera smile

Jag är en tramsare.
anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Hamilton skrev:
Utan lämp så är det ju inte lönt att ens försöka "ta" körkort...
Du kan ju inte få en tid för t ex uppkörning. Är det indraget så får du inte heller använda tiden du fått den 14e

Bara att vänta på beslut från länstyrelsen.

har inte blivit av med det vad jag förstog det som på papperna  .. men  tänkte  eftersom de är utredning på det så kanske man fåpr vänta med att göra uppkörningen..


ska ta o skriva in pappert jag fick snart..

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Oskar_ skrev:

John87 skrev:

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

Underbart när folk slänger ur sig saker utan att veta något big_smile

Det är det forum är till för! tongue

psi skrev:

Oskar_ skrev:
Rätt åt dig fylleäckel, hoppas aldrig du får körkort eftersom du säkerligen hade kört berusad då.

om du sökrt och läser för innan du yttrar dig så betyder LOB att man har kört på fyllan utan bara omhändertagen på fyllan

Jag vet, men han hade säkerligen kört berusad om han hade fått körkort också.

ska lova dej att fyllerister är det värsta jag vet o du ska FAN inte ytra dej om nått du inte vet nått om är säker på att minst 20% här inne har fåt en LOB nån gång...

men du kan säkert inte få körkort för du inte har tillräkligt med hjärna att tänka med så då tkr du att ingen annan ska få de heller..

erixon89
3 juni 2008 ·

Oskar_ skrev:
Fan vad jag älskar att provocera smile

gå å skaffa dej en LOB så vi kan provocera dej då

InYourFace
3 juni 2008 · 42 Inlägg

Grabben är väl 13 eller något,,,någon bil har han ju inte så,,,,,,,

Fullt grepp på fyra tassar
med ett laddtryck direkt från helvetet
It´s
Fun
E30Tompa Rörpulare
3 juni 2008 · 1 453 Inlägg

Oskar_ skrev:
Fan vad jag älskar att provocera smile

Jo tjena försök att slingra dej ur de här... jävla tönt

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
BMW 325im-tech II "M-tech Maddsan" (1989)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang