Har fått papper från länstyrelsen..

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

såhär stog det..  Angående Ert Körkort

Ni har omhändertagits enligt lagen om omhändertagande av berusade personerm.m den 24 mars 2007 och den 1 maj 2008

enligt 5 kap. 3 § 5 körkortslagen ska ett körkort eller körkortstillstånd återkallas om innehavaren på grund av opålitlighet i nykterhetshänsende ej bör ha körkort.

länstyrelsen anser att det är av stor vikt att socialnämnden gör en utredning om er skötsamhet i nykterhetshänsende gällande alkohol och droger. Ärendet har därför överlämnats till socialnämnden för ytrande.

Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

Slingra mig ur från vad? Att jag startade ett forumbråk som jag sitter och asgarvar åt? smile

Jag är en tramsare.
InYourFace
3 juni 2008 · 42 Inlägg

anderssonboy skrev:
såhär stog det..  Angående Ert Körkort

Ni har omhändertagits enligt lagen om omhändertagande av berusade personerm.m den 24 mars 2007 och den 1 maj 2008

enligt 5 kap. 3 § 5 körkortslagen ska ett körkort eller körkortstillstånd återkallas om innehavaren på grund av opålitlighet i nykterhetshänsende ej bör ha körkort.

länstyrelsen anser att det är av stor vikt att socialnämnden gör en utredning om er skötsamhet i nykterhetshänsende gällande alkohol och droger. Ärendet har därför överlämnats till socialnämnden för ytrande.

Bara att vänta på utredningen och hålla tummarna då

Fullt grepp på fyra tassar
med ett laddtryck direkt från helvetet
It´s
Fun
anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

InYourFace skrev:

anderssonboy skrev:
såhär stog det..  Angående Ert Körkort

Ni har omhändertagits enligt lagen om omhändertagande av berusade personerm.m den 24 mars 2007 och den 1 maj 2008

enligt 5 kap. 3 § 5 körkortslagen ska ett körkort eller körkortstillstånd återkallas om innehavaren på grund av opålitlighet i nykterhetshänsende ej bör ha körkort.

länstyrelsen anser att det är av stor vikt att socialnämnden gör en utredning om er skötsamhet i nykterhetshänsende gällande alkohol och droger. Ärendet har därför överlämnats till socialnämnden för ytrande.

Bara att vänta på utredningen och hålla tummarna då

men tror du att jag kan göra min bokade upkörning å så för de var de enda som stog på pappert mer en mit namn o nån underskrift?

psi Stressfläkt Racing
3 juni 2008 · 337 Inlägg

oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

erixon89
3 juni 2008 ·

Oskar_ skrev:
Slingra mig ur från vad? Att jag startade ett forumbråk som jag sitter och asgarvar åt? smile

skratta du bara inte lika roligt om det hadde varit dej det hela handlade om.

InYourFace
3 juni 2008 · 42 Inlägg

anderssonboy skrev:

InYourFace skrev:

anderssonboy skrev:
såhär stog det..  Angående Ert Körkort

Ni har omhändertagits enligt lagen om omhändertagande av berusade personerm.m den 24 mars 2007 och den 1 maj 2008

enligt 5 kap. 3 § 5 körkortslagen ska ett körkort eller körkortstillstånd återkallas om innehavaren på grund av opålitlighet i nykterhetshänsende ej bör ha körkort.

länstyrelsen anser att det är av stor vikt att socialnämnden gör en utredning om er skötsamhet i nykterhetshänsende gällande alkohol och droger. Ärendet har därför överlämnats till socialnämnden för ytrande.

Bara att vänta på utredningen och hålla tummarna då

men tror du att jag kan göra min bokade upkörning å så för de var de enda som stog på pappert mer en mit namn o nån underskrift?

Du borde nog ringa och fråga,,,de kommer väl säkert att säga att du ska vänta med att köra upp
MEN,,du har ju faktiskt ett giltigt lämp och om du kör upp och fixar det tror jag knappast att de återkallar ditt körkort

Fullt grepp på fyra tassar
med ett laddtryck direkt från helvetet
It´s
Fun
anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Kan lova er alla deta är det värsta brev jag fått i hela mitt liv sadsadsad

InYourFace
3 juni 2008 · 42 Inlägg

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

word

Fullt grepp på fyra tassar
med ett laddtryck direkt från helvetet
It´s
Fun
erixon89
3 juni 2008 ·

InYourFace skrev:

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

word

haha det där sved lär ja tro

E30Tompa Rörpulare
3 juni 2008 · 1 453 Inlägg

Oskar_ skrev:
Slingra mig ur från vad? Att jag startade ett forumbråk som jag sitter och asgarvar åt? smile

Shit börja fan bli riktigt orolig att de sitter en 4 åring me skrivhjälp bakom datorn... borde fan va åldersgräns på forum för såna idioter som dej varför sitter du här? har mamma blockat lunar för dej?

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
BMW E30 M3 "Barnfind" (1988)
BMW E61 m5 (2007)
Chevrolet Impala ss "White trash lowrider" (1964)
anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

InYourFace skrev:

anderssonboy skrev:

InYourFace skrev:

Bara att vänta på utredningen och hålla tummarna då

men tror du att jag kan göra min bokade upkörning å så för de var de enda som stog på pappert mer en mit namn o nån underskrift?

Du borde nog ringa och fråga,,,de kommer väl säkert att säga att du ska vänta med att köra upp
MEN,,du har ju faktiskt ett giltigt lämp och om du kör upp och fixar det tror jag knappast att de återkallar ditt körkort

okey.. ska ta ledigt imorn på morgonen o ringa dit  .. men är de ingen annan på deta forumet som råkat utt för samma sak?

den ena av dom datumen har jag inte fått nå papper om als o dom två gånngerna sa dom att jag klarar mej ifrån LOB  så tkr dom har gjort lite fel då ...

Losgard
3 juni 2008 · 1 688 Inlägg

Det räcker egentligen bara att gå hem från en fest och vara så berusad att man vinglar så är man lob-stämplad. Löjligt men sant.

Sen vad det har med bilkörning att göra, ptja, inget. smile

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Audi S2 89Q (1994)
Volvo V70 (2012)
Oskar_ Avstängd
3 juni 2008 · 124 Inlägg

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

Så det är okej att vara dum i huvet bara för att man har en bil?

Jag är en tramsare.
erixon89
3 juni 2008 ·

Oskar_ skrev:

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

Så det är okej att vara dum i huvet bara för att man har en bil?

du måste vara något under dum i huvet i sånna fall

FreddeK
3 juni 2008 ·

grabbar grabbar grabbar stilla er lite perkele! nu gäller det första inlägget och inte massa jäkla jidder hit och dit! så seriöst nu va snälla.

anderssonboy
3 juni 2008 · 355 Inlägg

Oskar_ skrev:

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

Så det är okej att vara dum i huvet bara för att man har en bil?

nej det är inte okey men du låter som alla andra sagt här som nå liten 14 åring som har väldigt för mkt fritid väx upp istället

Lindberg88
3 juni 2008 · 1 418 Inlägg

Oskar_ skrev:

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

Så det är okej att vara dum i huvet bara för att man har en bil?

nej men har du bil så har du iaf anledning till att vara här på garaget...

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.
InYourFace
3 juni 2008 · 42 Inlägg

Oskar_ skrev:

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

Så det är okej att vara dum i huvet bara för att man har en bil?

Är ju en sida för bilägare,,,varför vara med i garaget.org om garaget är tomt??
Bättre du är på lunar eller något,,kanske finns nån lite gullig ringsignal där du kan ladda ner,,,,gå och lägg dig nu så du inte är så trött när mamma kommer in med vällingen i morgon

Fullt grepp på fyra tassar
med ett laddtryck direkt från helvetet
It´s
Fun
Wanegardh Asgammal medlem.
3 juni 2008 · 2 246 Inlägg

InYourFace skrev:

Oskar_ skrev:

psi skrev:
oskar: logga ur o logga in igen då du har bilen du beskriver på din presentation så kan du börja gaffla då istället

Så det är okej att vara dum i huvet bara för att man har en bil?

Är ju en sida för bilägare,,,varför vara med i garaget.org om garaget är tomt??
Bättre du är på lunar eller något,,kanske finns nån lite gullig ringsignal där du kan ladda ner,,,,gå och lägg dig nu så du inte är så trött när mamma kommer in med vällingen i morgon

ha ha

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang