20 januari 2006
Trådstartare
tja alla bmw freaks undrar hur i .... det funkar med bmw 325 e36:s växelspaksknopp ? asså jag skulle ta bort för att kolla här om dagen men det e ju inte alls nån skruv mekanism eller liknande ? vart köper man en som passar eller så ??