Ja då var det dags för en liten uppdatering igen.
Inte så mkt har hänt sedan sist men jag har nu iaf lyckats hitta ett bra läge på coiloversen och jag tycker att det känns riktigt bra, skall försöka göra en hjulinställning snabbast möjligt dock eftersom hjulen pekar åt alla håll just nu och bilen rör sig som en full skalbagge i en torktumlare på vägen

Har fått ett litet paket igen från england, denna gången innehöll det ett blåeloxerat oljelock som passade riktigt bra under huven.
nytt lockHar även haft lite problem med att bilen är så styv och man kör ju ganska inspirerat ibland så baslådan har slagit frivolter i bak i skuffen. Jag ville inte gärna bulta fast den igenom golvmattan eller ha stygga lastremmar för att den skulle sitta på plats. Efter mkt undersökning hittade jag 2st m8 hål i kant med ryggstödet som var helt oanvända.
Ingen aning vad som skall sitta den egentligen men jag byggde ett stag däremellan samt kapade ur ett hack i plasten så staget kunde gå rakt över.
Tadaaa så hade vi en kombinerat baslådehållare och ett chassistag som säkert styvar upp baken någon promille.
ja jag vet att det var skitigt på kortetSedan märkte jag i dag att jag hade kvar en del kolfiberväv som jag fick så lov att använda.
Sagt och gjort, denna gången var det mittfacket som fick sätta livet till. Satt buntband runt så det inte reser sig.
kolfiberlock in progressSedan när jag väl var igång med att riva interiören så tänkte jag lacka lite interiördelar svarta.
Imprezan har tyvärr lite tråkigt färgtema på all interiörplast, det är 7 nyanser av grått :S
Tänkte lacka lite delar svarta för att bryta av lite, tyvärr var ju inte färgen den bästa så jag får pilla vidare mer med det senare
grått blir svart