2648
Sök

En upplevelse :)

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Jaadu ville bara dela med mej av en SKÖNKÄNSLA smile

Va ute och rasta min 850 t5 en solig dag,så stog jag vid ett rödlyse å väntade på den bättre färgen smile
Kom upp en BMW E46 M3 ca342hk med 2 st killar i å dom glodde å flina som satan hade smilet uppe bakom örat nästan Sen när de blev grönt skicka dom på fullmutter,Jag tänkte att jag bara skulle åka efter å ta ett skönt varv på stan men så slog det mej att NÄÄ DOM SAK FAN INTE FLINA MOT MIN SVENNSONBIL så jag åkte upp i arslet på BMWn å  fick ut dom på en lång raka jag körde om dom,Och dom hakade på upp till ca 100km/h då kom mitt lilla turbo vissel och BMW kom längre och längre bort bakom mej när rakan var slut så låg dom några bil längder bakom mej så när vi åkte in mot stan igen så körde dom upp bredvid i en korsning och kollade inte änns på mej nå mer sen drog dom fullt in mot stan å jag kunde ta mitt lugna sköna vara på stan UTAN att nån ska HÅNFLINA med ett störande leénde på läpparna mot mej för att dom kör en SPORT BMW.Ganska skön känsla faktist att åka ifrån en "RENODLAD SPORTBIL" med en 4dörrars VOLVO smile

Kanske ingen bra berättelse men ni kan ju tänka er hur de kändes just för stunden smile

SKRIV GÄRNA NÅGRA egen upplevda historier som ni vill dela med er av smile

//Johan

850 T5 Autotech Peformance
Senast redigerat av Joodu_6 (9 juni 2008)

Joodu_6

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
9 juni 2008
åker hur som helst hellre bmw m3 än tooook trimmad volvo...

men sen har ju folk svårt för det här med att vara ödmjuka

2slow

turboabstinens
442 Inlägg
9 juni 2008
Varför tror många med volvo att dom har den bästa bilen som finns, och att det är en raggarbil?

wink

ocertifierad klåpmekare

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
9 juni 2008
Sålänge du inte riskerar någon annan persons liv så var väl körningen godkänd i mina ögon. wink

Grattis får man väl säga.. Han i BMW:n visste säkert inte hur man kör.. tongue haha

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Avstängd
653 Inlägg
9 juni 2008
Skön historia smile O varför tror alla saab-ägare att volvo är sämsta bilen som finns? lite fjantigt måste jag säga haha..

Jag har rätt i vad jag än säger.

2 021 Inlägg
9 juni 2008
det är jobbigt att läsa när du inte änvänder punkt

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 juni 2008
"Varför tror dom flesta med BMW att dom har grymmast bilar?"

skulle vilja påstå att det är dom med volvo som tror att dom är värsta bilen jämt och ständigt... till exempel nu, då skryter ju du om din volvo att du körde ifrån en "renodlad sportbil" roll
Senast redigerat av _Glenne_ (9 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Jag tycker inte Volvo är en bra bil å jag har Ägt BMW förr oxå å dom är nice men ingen speciell bil i mina ögon :)Själv tycker jag inte om nått speciellt märke mer än nått annat för jag har haft MÅNGA märken på bilar å OFTAST är ingen bil dålig utan ägarna som gör bilen dålig smile

PORSCHE är de ända märket jag sj älskar
Men alla bilar är som sagt bara Bilar smile

HELT ÄRLIGT SÅ VILL JAG INTE ÄGA VOLVO SÅ JAG SKRYTER INTE OM DET.
Senast redigerat av Joodu_6 (9 juni 2008)

Joodu_6

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
9 juni 2008
airflow skrev:
Skön historia smile O varför tror alla saab-ägare att volvo är sämsta bilen som finns? lite fjantigt måste jag säga haha..

haha volvo är bra och slitstarka bilar men ingen super bil

2slow

Teddan
2 495 Inlägg
9 juni 2008
hahaha vilken jävla fjortistråd.
Om du har plöjt ner en jävla massa trim och pengar i din 850 så jämför du sen med en original M3 E46.
M3an är ju ingen renodlad sportbil utan en snabb 4sitsig coupe.

jag tror nog hellre att volvo ägare tror att dom kör världens grymmaste bilar, hela tiden hör man 850ägare som kör i från allt från hyundai atos till ferrari´s

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Ni får ursäkta min stavning och att jag inte använder PUNKT.Stavning är inte min starka sida smile

Joodu_6

793 Inlägg
9 juni 2008
Joodu_6 skrev:
Jag tycker inte Volvo är en bra bil å jag har Ägt BMW förr oxå å dom är nice men ingen speciell bil i mina ögon :)Själv tycker jag inte om nått speciellt märke mer än nått annat för jag har haft MÅNGA märken på bilar å OFTAST är ingen bil dålig utan ägarna som gör bilen dålig smile

PORSCHE är de ända märket jag sj älskar
Men alla bilar är som sagt bara Bilar smile

HELT ÄRLIGT SÅ VILL JAG INTE ÄGA VOLVO SÅ JAG SKRYTER INTE OM DET.

Haha, varför äger du en volvo då??

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 juni 2008
Joodu_6 skrev:
Ni får ursäkta min stavning och att jag inte använder PUNKT.Stavning är inte min starka sida smile

jag bryr mig iaf inte om din stavning osv.. huvudsaken är att man kan läsa vad som står tycker jag, är själv inte heller nån höjdare inom det området tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Jag äger en volvo för att jag fick köpa den billigt inget annat.Jag vill sälja den men är för mkt toffel å damen vill ha den kvar smile Själv åker jag inte i Min volvo nå mer då jag kör en helt vanlig Passat Kombi å damen har Volvon smile

Joodu_6

1 661 Inlägg
9 juni 2008
Gutt alltid skoj att dra nån som tror för mkt på sig själv, fast en BMW är inte mer "Renodlad sportbil" än en Volvo. wink
Senast redigerat av Hardjim (9 juni 2008)

SQ
1 343 Inlägg
9 juni 2008
älskar att läsa sånna här trådar, blir så mkt anklagelser hit å dit.. hahaha

Ljudnörd!

study
772 Inlägg
9 juni 2008
grattis du drog en bil som är helt standard.

280 Inlägg
9 juni 2008
Alltid klagomål om volvo : ) så fort det sägs nått om volvo så är nån där och kritiserar.

194 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
ja tack jag drog en standard bil som ska vara grymt snabb orginal.Och som kostar typ något mer än vad min bil gör smile

KUL MED ALLA SOM MÅSTE FÖRSVARA SINA MÄRKEN big_smilebig_smile

Joodu_6

Teddan
2 495 Inlägg
9 juni 2008
Joodu_6 skrev:
ja tack jag drog en standard bil som ska vara grymt snabb orginal.Och som kostar typ något mer än vad min bil gör smile

KUL MED ALLA SOM MÅSTE FÖRSVARA SINA MÄRKEN big_smilebig_smile

Jag åker ju oxå bmw, dock en riktigt slö sådan.
Men seriöst altså en M3 e46 är inte så jättesnabb , det finns nya bmw dieslar som går lika bra.

men visst är det kul när man kör ifrån någon.

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Sök