Raggare, rasist eller invandrargäng

evilaudio
10 juni 2008 · 16 195 Inlägg

SatansWrath skrev:
Jag är hårdrockare, vi är bland de mest stolta grupper av människor som fortfarande håller ihop i vått o torrt, tror på det vi känner, vår huvudbry våra band o våra vänner... citatet är taget från LOK smile

så länge man slipper alla långhåringa rockers så e ja nöjd..:HAHA

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
richardoo290 VOLVO for life..
10 juni 2008 · 2 113 Inlägg

SatansWrath skrev:
Jag är hårdrockare, vi är bland de mest stolta grupper av människor som fortfarande håller ihop i vått o torrt, tror på det vi känner, vår huvudbry våra band o våra vänner... citatet är taget från LOK smile

du ska få lära dig 3 nya ord: rakhyvel
                                           sax
                                           deodorant

slå upp dem i ordboken wink

Senast redigerat av richardoo290 (10 juni 2008)

Phaetoon
10 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Raggare har väl roligast? Dessutom så kör riktiga raggare runt i jänkare. Iaf enligt mig wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Racso Dr Snuggles
10 juni 2008 · 956 Inlägg

MrTurbo skrev:

richardoo290 skrev:
hatar turk-gäng eftersom dem rånar våldtar, slåss utan anledning.. helst går dem på "svenskar" som tex: mig och så lyckas dem alltid reta upp nån, när dem får tillbaka de dem förtjänar skickar dem moraltanter efter folk..osv..

och ja hatar äckel-raggare för i mina ögon har dom mindre hjärnceller än normala.. dock finns det OK, raggare nuförtiden.. men de mesta är skit..

om ja va tvungen att välja..
så självklart nazist för min del! cool

richardoo290 skrev:
istället för o cutta våra morsor kan han cutta sig hem till djungeln igen o bajsa i ett träd eller nått hmm
mkt rätt i de du skriver!

Jag MÅSTE bara citera denna killen när detta diskuterades en annan gång;

richardoo290 skrev:
...folk som ser ner på andra e fan de värsta ja vet mad
.. och ja tvärr blir endel nekade jobb osv och det leder till de ena o de andra..
men varför får de flesta inge jobb då?
svar: dem kan inte svenska + dem i vana vid regler o straff.. här finns inge sådant. enklare att utnyttja..
(ja svenskar gör de sistnämda me)roll

att ställa krav är bra för både dem och oss. varför är du emot det? vill du att dem ska bli illa behandlade och leva i ghetton?..

Du e knappt verklig mannen! smile

Se där . Ett bevis på att den sista idioten inte är född än .
Kan tala om samma saker på 2 helt olika sätt, det är inte dåligt det .

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Rushman Evolution Garage
10 juni 2008 · 1 299 Inlägg

EvolutionIII skrev:

Rushman skrev:
Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis. Grymt rasistiska inte bara mot andra folkslag utan mot i stort sett allt annat.

Invadrargäng har ibland riktigt många skeva värderingar på ditt å mitt och ibland kvinnosyn. Många är arbetsskygga och lever istället på kriminalitet, och det är delvis Sveriges fel, för vi tar emot fler än vi kan ta hand om på samma sätt som helsvenskar. Och just p.g.a. raggare och rasister kan jag förstå deras beskyddande gängmoralitet. Är inte helt övertygad om att en utländsk medborgare får jobb m.m. lika lätt som en helsvensk. Angående religionen som ibland är ett problem så ta seden dit ni kommer! Vi kan inte bygga om hela landet och ändra lagstiftningen för att det ska passa övriga världens alla religioner. Tro på vad ni vill men håll det för er själva. Detta gäller för övrigt även kristna.

Rasister... patrioter whatever. Hälften vet inte ens varför dom hatar... Oavsett anledning så kan man väl säga att rasister överlag har ju jävligt sällan några studieskulder... Allt har visserligen en gråzon, men att rätt å slätt hata alla utav ett visst folkslag, som inte är "arier" är ju ignorant, värderingar enbart baserat på okunskap och mindre vetande. Fast å andra sidan, läste att utländska står för 80% av kriminaliteten i Sverige, om detta stämmer vet jag inte, men det skulle ju kanske förklara varför dom tycker som dom gör... Tycker jag det är trevligt när en blatte kommer fram med kniv å ska "cutta min mamma" för att jag höll upp dörren för hans tjej? (hona?) Nja...

Har inga höga tankar om raggare, dom raggare jag känner till dricker, slåss, våldtar och har dessutom pajjat min bil. Sen hatar dom allt som dom inte förstår sig på och inte innefattar deras kultur d.v.s. allt förutom öl Volvo/V8 och Eddie Meduza/Elvis.

Ursäkta, men vilket typ av raggare pratar du om?, det du verkar mer mena är "volvo raggare"?, vilket jag personligen inte klassar som raggare, utan mer förvuxna epa pojkar. en raggare åker en classisk fin amerikanare, okej kanske klädd i jeansdräckt, men inte oljig och otvättad på 100 år.   jag är varken rasist, patriot, ghetto pojke, blöjjraggare, raggare eller någon grupp, det är så mycket lättare att säga att man hatar alla istället?

Jag pratar om den lokala folkgrupp som kallar sig raggare här i trakten, som råkar köra volvo/amerikanare lyssna på meduza/elvis, och som har en förkärlek till öl. Som jag vet har slagit tjejer, är rasister och våldtagit en bekant. Att dom pajjat min bil är minsta problemet jag har med denna enligt mina erfarenheter odrägliga folkgrupp. Samma på div. bilträffar jag varit på, man träffas å snackar å hör nåra packade as som inte kan sköta sig stå å vråla en bit bort, å jovisst... "raggare"

Givetvis finns det undantag, och kanske har jag av en slump träffat den sämre typen av raggare, men vad ska man basera sin åsikt på om inte sina erfarenheter?

Sky´s the limit...
Phaetoon
10 juni 2008 · 8 156 Inlägg
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
VrT5
10 juni 2008 · 198 Inlägg

ni som inte tycker om raggare och feta jenkare vad gör ni på en crusing över huve taget!?

Opelmadness German cars, quality and beyond
11 juni 2008 · 8 197 Inlägg

VrT5 skrev:
ni som inte tycker om raggare och feta jenkare vad gör ni på en crusing över huve taget!?

Ja, man kan ju undra... Om dom inte bor där det är cruising kan dom väl hålla sig hemma och oja sig.

OT: Själv tycker jag att sköna jänkebilar och trevliga raggare är ett av det bästa som finns. Och att se skeppen cruisa är helt otroligt. smile
Men som sagt, det finns de som vill kalla sig raggare och sluskar runt i risiga sönderhoppade bilar och vrålar och spelar så det ekar. Dom är inte alls kul att se..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
VrT5
11 juni 2008 · 198 Inlägg

jaja alla tycker som dom gör men jag kan säga att sen jag köpte min jänkare så roligt har jag aldrig haft i hela mitt liv! vad vet jag folk kanske är avundsjuka för att dom inte har nån jänkebil? man kan inte dra alla raggare över ett sträck för att man inte tycker om vissa, och ni som tycker att vi raggare är jobbiga håll er borta då!

evilaudio
11 juni 2008 · 16 195 Inlägg

men bara för man kör en najs jänk så e man inte raggare..tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
11 juni 2008 · 5 753 Inlägg

jaa fyfan detta agg mot raggare sad... var på sundsvalls crusingen i helgen, vart bra nog så full men inte skrek jag åt alla jag såg, svinade ine och kastade saker, bråkade inte eller var otrevlig... näe jag gick runt, snackade om bilar med folk, berömde folks bilar, var allmänt trevligt, allmänt myste helt enkelt och alla jag träffade tyckte att jag var skit trevlig.... och nej, jag kanske inte heller är en raggare men jag är uppväxt med allt som raggare handlar om och jag har ett väldigt starkt och hett intresse för jänkebilar, stilen och musiken..

Senast redigerat av _Glenne_ (11 juni 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
hasselgren Blivande mekaniker
11 juni 2008 · 16 Inlägg

Raggare, även om det måste bli "blöjjraggare" åka bil,lyssna på musik och dricka lite tycker jag är roligt

Joo dah!
Einar89
11 juni 2008 · 143 Inlägg

Så tråkigt att det finns så många som inte kan skilja raggare från blöjraggare/volvoraggare, det är en väsentlig skilnad. Och våldtäkt är nåt som verkligen inte hör raggare till. Och återigen det här med drickandet, hur många här inne gillar inte att festa med alkohol inblandat? Dem flesta brukar även vilja lyssna på musik när man festar och så klart lyssnar man på det man gillar vilket raggarna gör. Och sist men inte minst gillar raggarna sina bilar så varför inte blanda tre roliga saker till en väldigt rolig sak?

BMW 540i (1996)
BMW E34 "M5 Ombyggd bil" (1991)
VrT5
11 juni 2008 · 198 Inlägg

(evilaudio) näe det har jag väll inte påstått heller?.

ja men blir le på att höra. och som ena killen sa att han blir så le på dom ratiga raggarbilarna.. alla har väll inte råd med en tex chev 55 för 2-300,000tusen..

evilaudio
11 juni 2008 · 16 195 Inlägg

VrT5 skrev:
(evilaudio) näe det har jag väll inte påstått heller?.

ja men blir le på att höra. och som ena killen sa att han blir så le på dom ratiga raggarbilarna.. alla har väll inte råd med en tex chev 55 för 2-300,000tusen..

fast vissa jänk som e ute när de e kruuusing har f-n inget ute på vägen att göra..


men de finns ju rätt många som e snygga me så.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Lowenhart fälg fantast
11 juni 2008 · 1 086 Inlägg

detta var nog den dummaste tråd nogonsin

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Phaetoon
11 juni 2008 · 8 156 Inlägg

Lowenhart skrev:
detta var nog den dummaste tråd nogonsin

Inte på långa vägar. Tyvärr.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
NxV ElectroRaggare
11 juni 2008 · 883 Inlägg

Jag gillar min egna grupp som bara jag är medlem i:

Synthare med raggarbil och förkärlek till tyska bilar som lyssnar på rockabilly och slaktsynth big_smile

*hihi

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!
Volkswagen Arteon "GT-R" (2018)
Chevrolet Tahoe LT "NxV" (1999)
Maizer
11 juni 2008 ·

richardoo290 skrev:
istället för o cutta våra morsor kan han cutta sig hem till djungeln igen o bajsa i ett träd eller nått hmm
mkt rätt i de du skriver!

Föddes du till en äcklig tattare eller är det din miljö och umgänge som gjort dig till det?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang