6049
Sök

dumma bilköpare

2fast4you
371 Inlägg
10 juni 2008
Trådstartare
jag har sätt ut min cab på intressekoll på internet. priset är högsta bud.. varför skickar ens folk bud på en 5 tusen har dom inga pengar så kan dom lika gärna ge fan.. fick ett bud förut på 5 tusen.. för han hade sett flera som var mycket snyggare än min för 5.5 tusen..jag hittar då inga på blocket typ.. nån som har haft samma problem me nötter utan pengar som skammbjur=)

haru kört fast eller

124 Inlägg
10 juni 2008
Skriv obs ej under (och något pris du inte vill gå under) så brukar de funka ganska bra

644 Inlägg
10 juni 2008
Är det 740in så är det väl inte direkt nåt skambud..? Hemmacabbade bilar står inte högt i pris.

Muttley
10 juni 2008
jag har 5tusen får jag ta den då?

smile

2 182 Inlägg
10 juni 2008
FÅr nog säga att hemmabyggd cab, av diverse volvo/saab modeller inte står mycke högre än 6-7000 om dem är riktigt fina

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

906 Inlägg
10 juni 2008
Själv tycker jag den ser riktigt fräsh ut, måste la vara värd mer än 6-7000?:S

=)

396 Inlägg
10 juni 2008
Pellefax skrev:
Är det 740in så är det väl inte direkt nåt skambud..? Hemmacabbade bilar står inte högt i pris.

öö okej. det gör de här iaf, 15 -20 för en fin med fälgar är liksom det man får ge, är de förstärkta och går att bes. så kostar de fett mycket mer.
och vem vill inte ha en 740 cab:cool:

1 703 Inlägg
10 juni 2008
Skyll dig själv när du skriver "högsta bud".

2 182 Inlägg
10 juni 2008
740Fors skrev:
Själv tycker jag den ser riktigt fräsh ut, måste la vara värd mer än 6-7000?:S

Nja, veti fan, värdet ökar ju inte direkt på en bil för att man kapar taket, men visst kan de va värda mer. Men skulle personligen inte ge mer

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

8 921 Inlägg
10 juni 2008
impresst skrev:
jag har sätt ut min cab på intressekoll på internet. priset är högsta bud.. varför skickar ens folk bud på en 5 tusen har dom inga pengar så kan dom lika gärna ge fan.. fick ett bud förut på 5 tusen.. för han hade sett flera som var mycket snyggare än min för 5.5 tusen..jag hittar då inga på blocket typ.. nån som har haft samma problem me nötter utan pengar som skammbjur=)

Sätter du ut en bil och anger högsta bud så ser jag inget fel i att man ger ett bud på just 5.
Han som lägger buden kan ju inte veta vad dom andra get för bud, för du har väll inte öppen budgivning?

Såg nu att det var en 740 "cab" det gällde och då är ju 5 ett bra bud enlig mig...
Egentillverkade cabar är ju inte direkt eftertraktade på marknaden.
Senast redigerat av Hamilton (10 juni 2008)

Fotograf på Tierp iDag

Sök