3120
Sök

Inför: Tidsträning Svegs Flygplats 16/8 och cruising, garaget träff?

SOS-Racing
514 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Ni är alla välkommna till Sveg i Härjedalen där det kommer att köra "tidsträning" på flygplatsen. Det finns en öppen klass där alla kan få vara med och köra.
Ni kommer inom kort kunna anmäla er här: http://www.wolfmancruisers.se/index.php … ;Itemid=60
Det kommer också alltså vara cruising denna dag. Kanske vi ska dra ihop en garaget-träff liknande den vi hade på Föne i lördags?
Ska försöka växla lite lugnare denna dag så kanske jag kan köra fler repor än på Föne :p

Lista:

1. Hinkas, Audi S4
2. MickeTuncer, BMW M3
3. Izual, Subaru Impreza GT
4. Madness_985, Volvo v70 T5
5. Rojpen, Nissan Primera
6. Mr.Vain, Audi S2
7. Kotten, Saab 9-5 Aero
8. Skapligt, Mitsubishi EVO 1
9. Lindberg88, Volvo 745/945 2.3i
10. Pars, Mazda ?
11. ?
Senast redigerat av Hinkas (17 juni 2008)

Fotograf
966 Inlägg
16 juni 2008
Blir kung d!winksmile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

2 230 Inlägg
16 juni 2008
ja jag ska garanterat dit:) får då ska jag *** ha fått kortet:)

så kan det vara då det inte blev som det skulle

SOS-Racing
514 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
Rojpen skrev:

Då kan vi ta ett race :p

Men vi måste ju styra upp en lite garaget-träff.
Kanske vi ska samlas nere vid medborgarhuset, då har vi nära till hamburgare om vi vill ha, MickeTuncer, du fixar mängdrabbat va? wink
Om vi skulle åka dit efter det att man varit på flygplatsen och kört, det brukar ju inte stå många bilar där på kvällarna så då kanske vi kan få dit en 30-bilar eller nått på parkeringen, vore ju helt kung.

Mvh
Hinkas

2 230 Inlägg
16 juni 2008
hehe ja visst:P nog för att då jag lägger i 2an så är du nog redan i mål:)

ja visst lär vi det:) 30 bilar bara? måste ju gå att trycka in fler är ju en stor gärsmatta nedan för:P det lär ju bli efter vi varit dära, synd det inte finns nå "skoj" plats i sveg (vad jag vet) som ja ni vet man kan göra saker på.

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
16 juni 2008
Jag är lätt på. Hoppas fler från gävleborg skall upp.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Fotograf
966 Inlägg
16 juni 2008
Hinkas skrev:
Rojpen skrev:

Kanske vi ska samlas nere vid medborgarhuset, då har vi nära till hamburgare om vi vill ha, MickeTuncer, du fixar mängdrabbat va? wink
Om vi skulle åka dit efter det att man varit på flygplatsen och kört, det brukar ju inte stå många bilar där på kvällarna så då kanske vi kan få dit en 30-bilar eller nått på parkeringen, vore ju helt kung.

Mvh
Hinkas

Hehe.. Jag ska ju vara ledig den dagen..big_smile Menar du min parkering eller medborgarhusets parkering nedanför? Annars kan vi ju sladda upp hela gräsplanen där..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

4 571 Inlägg
16 juni 2008
Ja då måste man ju visa vad subban går för smile

SOS-Racing
514 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
MickeTuncer skrev:
Hinkas skrev:
Rojpen skrev:

Mvh
Hinkas

Hehe.. Jag ska ju vara ledig den dagen..big_smile Menar du min parkering eller medborgarhusets parkering nedanför? Annars kan vi ju sladda upp hela gräsplanen där..

Jag menade på parkeringen vid medborgarhuset, den måste vi ju kunna peta in 30-40 bilar på va? Sedan finns det ju plats uppe hos dig med ja.

Izual skrev:
Ja då måste man ju visa vad subban går för smile

Ja, allt annat ser jag som ett personangrepp mot mig! :p

Senaste nytt om min låda: Det är troligtvis inte synkringarna heller utan bara något krökt stag. Kanske inte blir så dyrt ändå då.
Dock har jag en kass drivknut som måste bytas med, men det fixar jag i garaget hemma hos farsan.

904 Inlägg
16 juni 2008
Ni kan skriva upp att jag kommer! lätt!

De ska va gött å leva

SOS-Racing
514 Inlägg
16 juni 2008
Trådstartare
MrVain skrev:

Blir det S2'an du kommer med? Jag skriver upp det på listan så får du väl hojta till om det skulle råka bli fel :p

799 Inlägg
16 juni 2008
Jag kommer upp med Evon lätt! Kotten samåka?? smile

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
16 juni 2008
Skapligt skrev:
Jag kommer upp med Evon lätt! Kotten samåka?? smile

Låter bra det

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Indrivare/torped
149 Inlägg
16 juni 2008
MrVain skrev:

Ni kan skriva upp att jag kommer upp, i samma bil som MrVain! tongue Om jag nu inte får armen ur rektum och hinner handla mig en bil själv innan!

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
17 juni 2008
Då är vi iallafall 2-3 bilar som kommer att åka från ljusdal

1 418 Inlägg
17 juni 2008
Jag kommer!

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Operatör
346 Inlägg
17 juni 2008
Jag kommer dit! Ledig som man är cool
Men jag filmar nog bara, kör inte... Fast man vet ju aldrig, suget kan bli för stort att plåga mazdan wink

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

43 Inlägg
17 juni 2008
blir ju kung det här.

Google.se svar på allt!

2 230 Inlägg
17 juni 2008
ni som har "små" motor kan ju mer än göra också köra:P så slipper man bli ensamm:P
Senast redigerat av Rojpen (17 juni 2008)

904 Inlägg
17 juni 2008
Hinkas skrev:
MrVain skrev:

Blir det S2'an du kommer med? Jag skriver upp det på listan så får du väl hojta till om det skulle råka bli fel :p

Är den fixad så kommer jag med den smile vilket jag borde hinna tills dess tycker jag

De ska va gött å leva

Sök