Holmqvist 9-5 Aero

fredde85
3 mars 2009 · 1 798 Inlägg

fälgar röstar jag på gör ju 50% av bilens look o de stämmer

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
krutmats
3 mars 2009 · 1 892 Inlägg

Ciao big_smile
Jag röstar på att lägga slantarna på Fälgar och däck
Och komemr bli SÅ grymt med Lazerbluått wink  Och jag tycker tändkassetten ska vara samma laserblå och  ventilkåpan svart, kommer passa ditt cleana uttsende!!
Underbart fortsätt så!!
Ang sänkningen skulle jag med satsa på 30-35 mm sats,  om du köper större fälgar kommer kanske bilen upp lite till, och då vill du ha sänkningen fram också..

Mvh/Mats

Kicka Plugghäst med motorintresse
6 mars 2009 · 70 Inlägg

hej Grabben..
Oj, vad de har hänt saker sen sist ja titta in. Och de var ju ett tag sedan. wink

Håller med Mats här ovanför smile
Kommer bli ett snyggt Cleant utseende....

// Kicka

Dirigo // Jag styr
VictorW Medlem 34530
6 mars 2009 · 908 Inlägg

Jag röstar oxå på nya fälgar, det svåra är väl att hitta rätt. då det finns så många att välja på big_smile

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
krutmats
6 mars 2009 · 1 892 Inlägg

ja Hjälp vad mycket fälgar det finns!! 
Såg Realcar har utförsäljning på alla sina fälgar om det är något som lockar. smile
Mvh/Mats

Derbi
6 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Kicka: Ja det har hänt en del saker, går sakta men säkert framåt, väldigt sakta tongue

VictorW: Fälgar tror jag det blir faktiskt wink

krutmats: Ja realcars utförsäljning har jag också spanat in wink Men som sagt, det är grymt svårt med fälgar eftersom det finns hur jävla många som helst att välja mellan tongue

Hittade två riktigt snygga på realcar och det är COMPTECH BLACK ALLOY 8x19" och FLATOUT FIVE ALLOY 8x19". Försökte ladda upp bild men va fel storlek och orka krångla tongue Men sen är det ju däck också. Hmm... hoppas någon köper mina blade smile

Bjork OEM <3
6 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Derbi skrev:
Kicka: Ja det har hänt en del saker, går sakta men säkert framåt, väldigt sakta tongue

VictorW: Fälgar tror jag det blir faktiskt wink

krutmats: Ja realcars utförsäljning har jag också spanat in wink Men som sagt, det är grymt svårt med fälgar eftersom det finns hur jävla många som helst att välja mellan tongue

Hittade två riktigt snygga på realcar och det är COMPTECH BLACK ALLOY 8x19" och FLATOUT FIVE ALLOY 8x19". Försökte ladda upp bild men va fel storlek och orka krångla tongue Men sen är det ju däck också. Hmm... hoppas någon köper mina blade smile

Min röst går oavkortat till Flatout Five! hade den funnits i 20" hade jag ägt den idag!
Däck behöver inte bli svindyrt, kompisen (Timsan) köpte sina Kumho Ecsta KU31 för 5500kr
inkl montering och balansering på JMKfälg, det var 225/35/19

Senast redigerat av Bjork (6 mars 2009)

OEM <3
Derbi
6 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Bjork skrev:

Derbi skrev:
Kicka: Ja det har hänt en del saker, går sakta men säkert framåt, väldigt sakta tongue

VictorW: Fälgar tror jag det blir faktiskt wink

krutmats: Ja realcars utförsäljning har jag också spanat in wink Men som sagt, det är grymt svårt med fälgar eftersom det finns hur jävla många som helst att välja mellan tongue

Hittade två riktigt snygga på realcar och det är COMPTECH BLACK ALLOY 8x19" och FLATOUT FIVE ALLOY 8x19". Försökte ladda upp bild men va fel storlek och orka krångla tongue Men sen är det ju däck också. Hmm... hoppas någon köper mina blade smile

Min röst går oavkortat till Flatout Five! hade den funnits i 20" hade jag ägt den idag!
Däck behöver inte bli svindyrt, kompisen (Timsan) köpte sina Kumho Ecsta KU31 för 5500kr
inkl montering och balansering på JMKfälg, det var 225/35/19

Dom ligger faktiskt just nu varmast mot mitt hjärta smile Det va inte farligt. Sitter precis nu och kollar på alla möjliga däcksidor på däck men hittar inget som matchar det priset

krutmats
6 mars 2009 · 1 892 Inlägg

COMPTECH BLACK ALLOY 8x19"
http://www.realcar.se/images/prod250/svart.jpg

FLATOUT FIVE ALLOY 8x19"
http://www.realcar.se/images/products/falg-flatout.jpg

Derbi
6 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Tack Mats smile Du har mail bara så du vet wink

jonas84
6 mars 2009 · 13 Inlägg

flat out five hade jag lätt tagit om jag fått välja.. så kör på det. fälgarna gör så mycket på bilen å baslåda ser/hör ju bara du så det får inte vi någon nytta av. :-) haha

Derbi
6 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Hehe nej det har du faktiskt rätt i wink Kommer helt klart bli nya fälgar istället för poplåda.

Bjork OEM <3
6 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Derbi skrev:

Bjork skrev:

Derbi skrev:
Kicka: Ja det har hänt en del saker, går sakta men säkert framåt, väldigt sakta tongue

VictorW: Fälgar tror jag det blir faktiskt wink

krutmats: Ja realcars utförsäljning har jag också spanat in wink Men som sagt, det är grymt svårt med fälgar eftersom det finns hur jävla många som helst att välja mellan tongue

Hittade två riktigt snygga på realcar och det är COMPTECH BLACK ALLOY 8x19" och FLATOUT FIVE ALLOY 8x19". Försökte ladda upp bild men va fel storlek och orka krångla tongue Men sen är det ju däck också. Hmm... hoppas någon köper mina blade smile

Min röst går oavkortat till Flatout Five! hade den funnits i 20" hade jag ägt den idag!
Däck behöver inte bli svindyrt, kompisen (Timsan) köpte sina Kumho Ecsta KU31 för 5500kr
inkl montering och balansering på JMKfälg, det var 225/35/19

Dom ligger faktiskt just nu varmast mot mitt hjärta smile Det va inte farligt. Sitter precis nu och kollar på alla möjliga däcksidor på däck men hittar inget som matchar det priset

Kontakta dessa www.jmk-falg.se de var dom som sålde däcken.
Annars är väl dackonline.se din vän

Senast redigerat av Bjork (6 mars 2009)

OEM <3
Derbi
6 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Ska göra det lite närmare när det blir aktuellt smile Va inne på deras hemsida men hittade inte så billiga däck som 5500 utan närmare 6300 och då hette däcket maxxis nånting

-Akerfeldt-
6 mars 2009 · 2 638 Inlägg

Helt klart de fälgarna på bild nr 2, Flatout Five Alloy 8x19" De kommer passa riktigt bra på din saab. Lycka till med projektet smile

Derbi
6 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Tackar smile Tror faktiskt det får bli dom. Om nu a-kassan skärper sig nån gång

volvo240R
6 mars 2009 · 1 964 Inlägg

ne men kolla vad ja har hiitat big_smile detta måste ju följas big_smile

Bjork OEM <3
6 mars 2009 · 6 957 Inlägg

Derbi skrev:
Ska göra det lite närmare när det blir aktuellt smile Va inne på deras hemsida men hittade inte så billiga däck som 5500 utan närmare 6300 och då hette däcket maxxis nånting

Du får ringa till dom så kanske dom kan massera priset lite.
Maxxis duger gott, det är Hankook i grunden smile

OEM <3
Derbi
6 mars 2009 · 1 531 Inlägg

Jaså du har hittat hit också wink Trevligt med lite fin besök big_smile

volvo240R
6 mars 2009 · 1 964 Inlägg

det är klart big_smile ska bli kul att få se den på riktigt i sommar big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang