2024
Sök

Holmqvist 9-5 Aero

1 531 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Äsch då inge märkvärdigt smile bara en vanlig bil med lite små grejer monterade smile

1 531 Inlägg
7 mars 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Derbi skrev:
Ska göra det lite närmare när det blir aktuellt smile Va inne på deras hemsida men hittade inte så billiga däck som 5500 utan närmare 6300 och då hette däcket maxxis nånting

Du får ringa till dom så kanske dom kan massera priset lite.
Maxxis duger gott, det är Hankook i grunden smile

Får göra det smile Jaså är det Hankook då duger det ju smile

Blev riktigt sugen på Black Pearl från Gummihuset. Vad tror ni om det? Bilderna bara spökar med mig så jag fick inte upp dom sad

OEM <3
6 957 Inlägg
7 mars 2009
Derbi skrev:
Bjork skrev:
Derbi skrev:
Ska göra det lite närmare när det blir aktuellt smile Va inne på deras hemsida men hittade inte så billiga däck som 5500 utan närmare 6300 och då hette däcket maxxis nånting

Du får ringa till dom så kanske dom kan massera priset lite.
Maxxis duger gott, det är Hankook i grunden smile

Får göra det smile Jaså är det Hankook då duger det ju smile

Blev riktigt sugen på Black Pearl från Gummihuset. Vad tror ni om det? Bilderna bara spökar med mig så jag fick inte upp dom sad

Den är nice, fast dyr på gummihuset.
Kolla blocket.

JMK tar 1587kr/st inkl.moms för dom

OEM <3

1 863 Inlägg
7 mars 2009
Kolla däckpriserna på Nordendäck, inte helt fel.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 531 Inlägg
7 mars 2009
Trådstartare
JMK var faktiskt billigare så där köper jag fälgarna isf smile Tack för att du såg det Bjork smile Nordendäck har jag redan kollat in smile

OEM <3
6 957 Inlägg
7 mars 2009
Derbi skrev:
JMK var faktiskt billigare så där köper jag fälgarna isf smile Tack för att du såg det Bjork smile Nordendäck har jag redan kollat in smile

Du kan ju kolla med dom va dom ska ha med däck, kanske få ett fint pris och så få allt krängt å balanserat i priset så slipper du de sen

OEM <3

1 531 Inlägg
7 mars 2009
Trådstartare
Jag tänkte faktiskt göra det. Men kollade lite vad dom hade för däck och dom hde inte den dimensionen som rekomenderades till den fälgen men ska skicka iväg ett mail till dom och fråga.

1 531 Inlägg
8 mars 2009
Trådstartare
Jag har nu pratat med grabbarna på jmk-falg.se och har fått ett riktigt bra pris på fälgar samt däck smile Nu fattas bara att mina nuvarande fälgar blir sålda smile

1 863 Inlägg
9 mars 2009
Vad ligger priset på fälgarna? I vilket skick är däcken?

1 531 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Jag hade tänkt mig 5500kr för dom med däck. Däcken är i riktigt fint skick

1 892 Inlägg
9 mars 2009
Hoppas du får dessa sålda nu så det blir inköööp tongue    Har det löst sig med ev valsning?
ET40 ska inte vara nå problem alls smile

Mvh7Mats

1 531 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Ja det hoppas jag med smile Japp jag har pratat med Jimmy och han fixar det åt mig om det blir aktuellt smile

1 531 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Ingen som kan photoshopa in dom tänkta fälgarna på min bil så man kan få en bild över hur det kommer se ut smile

1 531 Inlägg
14 mars 2009
Trådstartare
Som ni alla vet så är det brist på jobb och jag är arbetslös. A-kassan krånglar med mig och har inte börjat ge mig några pengar ännu så jag har kommit fram till att jag inte komma köpa några nya grejer till bilen på ett tag utan spara allt som ramlar in och ev. köpa nya fälgar till sommaren då dom jag har duger gott och väl för mig. Varför detta beslut då? Jo jag har bestämmt mig för att satsa stenhårt på att komma in på den utbildningen jag funderat på några år nu.

Känns både bra och dåligt faktiskt smile

1 863 Inlägg
15 mars 2009
Tycker du gör rätt, fälgarna passar bra på din bil.

1 531 Inlägg
18 mars 2009
Trådstartare
Får se om det blir någon mer förändring på denna bil i min ägo. Fick idag besked från min a-kassa och den var inte riktigt så positiv som jag hoppats på. Jag skall framöver klara mig på dryga 4000kr/månaden. Hur fixar man det när man har hyra,lån,försäkring,mat osv osv att betala varje månad? Där räcker inte 4papp långt.

Medlem 34530
908 Inlägg
19 mars 2009
Derbi skrev:
Får se om det blir någon mer förändring på denna bil i min ägo. Fick idag besked från min a-kassa och den var inte riktigt så positiv som jag hoppats på. Jag skall framöver klara mig på dryga 4000kr/månaden. Hur fixar man det när man har hyra,lån,försäkring,mat osv osv att betala varje månad? Där räcker inte 4papp långt.

Tråkigt om det blir så. Men varför får du inte mer i A-kassa?

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

1 531 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Blir inte roligt alls detta. Varför jag inte får mer a-kassa är jag inte helt säker på vad anledningen är men har begärt en omprövning så får se hur det går.

Filkörning?
852 Inlägg
19 mars 2009
du får ansöka om bostadsbidrag också så du klarar hyran.

Det ordnar sig alltid wink

1 531 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
Ska kola upp det. tack för tipset smile

Sök