2242
Sök

Blev mega blåst på ett supra köp...

164 Inlägg
5 november 2008
Trådstartare
HAHA nämmen titta bilen e på blocket IGEN !!!!!! Hoppas han har fixat allt skummt med den... köpare be warned å läs hela tråden---...---

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 november 2008
Bra att du varnar, men en länk vore väl inte fel wink

Men den såg för jävla snygg ut på kortet, bort med den enorma hatthyllan i alu där bak så wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
5 november 2008
sypher_44 skrev:
HAHA nämmen titta bilen e på blocket IGEN !!!!!! Hoppas han har fixat allt skummt med den... köpare be warned å läs hela tråden---...---

Ta och länka den då, så att inte nån annan gör samma misstag.

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

DFFL
9 020 Inlägg
5 november 2008

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

812 Inlägg
5 november 2008
humm..  måste bara fråga när blev de 200 sträckor i sverige? skulle du hålla laglig hastighet så skulle du nog inte känna viberationer lr nå. å är bilen riktad och upplagad av en riktig plåtslagare så är de nog inga fel utan det är nog bustningar lr typ sladd skador som har orsakat att bakvagnen satt snett

man lever bara en gång..

Slav
1 454 Inlägg
5 november 2008
pimpad740 skrev:
humm..  måste bara fråga när blev de 200 sträckor i sverige? skulle du hålla laglig hastighet så skulle du nog inte känna viberationer lr nå. å är bilen riktad och upplagad av en riktig plåtslagare så är de nog inga fel utan det är nog bustningar lr typ sladd skador som har orsakat att bakvagnen satt snett

haha du har inte läst hela tråden iaf.. han äger inte ens bilen längre och det var hel snett i hela bakvagnen.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
5 november 2008
Var själv sugen på en bil ja hitta på blocket.... nämligen denna http://www.blocket.se/vi/18529323.htm?ca=20_s

DEn bilen har 0 ägare i sverige men ändå 3st som ägt den.. under korta perioder... men hela bilen skrek "skumt"

För det första så finns inga papper på den mer än bänkpapper... inget historik alls från italien....
bilen verkar ha kört mot en hel del grejjer då alla hörn har stora runda lacksprickor
sidokjolarna på den sitter löst så man kan se limmet bakom
hitta ett ställe på bilen där man ser plåten under alla lacklager...
ena elhissen funkade ej heller...

åkte från varberg till åtorp för att se den... den är inte värd sina 149 från första början & absolut inte värd sina 119 nu... Att bilen är nedställd var fick ja höra från de som tog in den va att effekten på 470hk eller va det nu var... ja det var på tok för mkt enligt dem...

men iaf bilen har 3 ägare men när ja kolla så hade den 0 ägare på vv.se.... tyvärr kommer ja ej ihåg reg nr men dbc & 710 eller nåt åt det hållet

kan ju passa på att varna för denna bil med

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 november 2008
kaxxen skrev:
Var själv sugen på en bil ja hitta på blocket.... nämligen denna http://www.blocket.se/vi/18529323.htm?ca=20_s

DEn bilen har 0 ägare i sverige men ändå 3st som ägt den.. under korta perioder... men hela bilen skrek "skumt"

För det första så finns inga papper på den mer än bänkpapper... inget historik alls från italien....
bilen verkar ha kört mot en hel del grejjer då alla hörn har stora runda lacksprickor
sidokjolarna på den sitter löst så man kan se limmet bakom
hitta ett ställe på bilen där man ser plåten under alla lacklager...
ena elhissen funkade ej heller...

åkte från varberg till åtorp för att se den... den är inte värd sina 149 från första början & absolut inte värd sina 119 nu... Att bilen är nedställd var fick ja höra från de som tog in den va att effekten på 470hk eller va det nu var... ja det var på tok för mkt enligt dem...

men iaf bilen har 3 ägare men när ja kolla så hade den 0 ägare på vv.se.... tyvärr kommer ja ej ihåg reg nr men dbc & 710 eller nåt åt det hållet

kan ju passa på att varna för denna bil med

Mycket "kantstötningar" är ett vanligt tecken på dålig transport inne i en lastbil,
vilket får det hela ännu mer att skrika STULET!

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

1 060 Inlägg
6 november 2008
FireTraXX skrev:
http://www.blocket.se/vi/18958493.htm?ca=23_11_s

De e inte den supran, den du länkade till är han nuvarande och den är i oerhört fint skick! Den andra e röd med kolfiberhuv och en jätte osthyvel!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

iceman_21
6 november 2008
D där om stereo å baslåda i bagaget...sitter original i US Specarna...inte nån annan.  Sen att däcken suttit på sen 2003... är det tecken på lugn körning?...öö-.. kanske lathet....eller att den ståt avställd pga reparation...eller nånting annat..."tecken på lugn körning..."  haha... ja jvlar....

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
6 november 2008
Bjork skrev:
Hur noga kolla du på bilen?...du kanske blev förblindad av utseendet..ganska vanligt tongue..sen så kan man
bryta i raderna..då å då...de blir jobbigt att läsa annars...mvh Björk tongue

Ja. Det är väldigt vanligt. Det var så både när jag köpte min 850 GLT (1992) och min
855 T5 (1995). Väldigt mycket utseende, men ändå lite dryga småfel...

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
6 november 2008
om bilen är godkännd av bes i sverige och reggad vad är problemet om den har varit krockad de kan ju fixa en hel del nuförtiden

1 874 Inlägg
6 november 2008
Children-Of-Bodom skrev:
ca 1700 miljoner meter tongue

Nää men seriöst supra ägaren. Visst du gjorde en tabbe, Nu har du lärt dig av ditt misstag.
hade jag vart säljaren till Supran så hade jag helt ärligt inte ens tat tillbaka bilen för 30.000. Skulle bara klickat dig när du ringde. Inget illa menat mot dig men så funkar det. Köpt e köpt & speciellt när man köper begamnat.

Jag håller med dig. Köpt är köpt. Även om jag gjort en del dåliga affärer så är det ändå det som gäller. Man kan ju inte stå med en massa garantier och shit om man säljer en bil privat. Visst, jag har vetat om småfel och sådär när jag har sålt bilar som jag inte alltid informerat om. Men är man duktig på att kolla bilar så ska man se sånt.

5 198 Inlägg
6 november 2008
jag skriver alltid... Säljes i uppvisat och godkänt skick... med köparens underskift

1 874 Inlägg
6 november 2008
gamlingen skrev:
jag skriver alltid... Säljes i uppvisat och godkänt skick... med köparens underskift

Yepp. Jag också. Samma sak skrives i annonsen, att den säljes i befintligt skick med köparens godkännande. Sedan kan den vara hur kass, eller hur bra som helst. Jag säljer bilen för att bli av med den, inte för att göra någon annan människa jätteglad (oftast inte...). wink

1 060 Inlägg
6 november 2008
iceman_21 skrev:
D där om stereo å baslåda i bagaget...sitter original i US Specarna...inte nån annan.  Sen att däcken suttit på sen 2003... är det tecken på lugn körning?...öö-.. kanske lathet....eller att den ståt avställd pga reparation...eller nånting annat..."tecken på lugn körning..."  haha... ja jvlar....

En en gång de gäller inte den Supran, de e hans nuvarande som är ute på annons och är i oerhört fint skick, den gamla som han varnar för e röd med kolfiberhuv, osthyvel och bodykit!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

164 Inlägg
7 november 2008
Trådstartare
DET ÄR DEN RÖDA SOM ÄR SKIT DEN SVARTA ÄR I MINT CONDITION!!!!
den svarta är förövrigt till salu och är jätte fin...
finns bilder på båda på min profil smile

Master of the obvious
636 Inlägg
7 november 2008
ve inte hur det går här men kan det inte ha med att det var kassa hjulinstälnmingar som den spåra som ett arsel ??

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

iceman_21
7 november 2008
engineaddict skrev:
iceman_21 skrev:

En en gång de gäller inte den Supran, de e hans nuvarande som är ute på annons och är i oerhört fint skick, den gamla som han varnar för e röd med kolfiberhuv, osthyvel och bodykit!

nä jag vet...kommenterade just annonsen på den svarta..... smile

1 200 Inlägg
7 november 2008
engineaddict skrev:
iceman_21 skrev:

http://www.garaget.org/?car=107771 - Denna?

Sök