4899
Sök

Klarade teorin och körning bokad :)

76 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Hejsan!

Gjorde mitt teoriprov för b-körkort idag i kristianstad (körde från karlshamn). Klarade det med 61/65 smile
Var dock sjukt nervös innan för när jag kört halvvägs insåg jag att jag hade glömt legitimation hmm Så fick vända och köra tillbaka igen. Höll 160 hela vägen ner igen på motorvägen och kom in med en minut till godo tongue Men sen sa de att jag var tvungen att ta kort och skriva signatur innan också och att jag hade 2min på mig att göra det haha big_smile Hann iaf smile

Bokade uppkörning i Karlshamn nu med. Fick den 8/7:e v.28 alltså om 2 veckor. Trodde aldrig att jag skulle få en tid så tidigt då VV har semester och det har varit allmänt fullt här i stan. Så nu har man förhoppningsvis kortet snart smile

Undrar bara lite om eventuell säkerhetskontroll när man kör upp. Yttre respektive inre. Vad bör man göra på vilken och hur bör det genomföras på bästa sätt? Om ni har några andra generella tips på om vad man ska tänka på när man kör upp eller ifall det är någon annan som kört upp i karlshamn som kan komma med några tips. Jag kör alltså bra. Har kört i 2 år nu så det bör inte vara någon fara, men man vill ändå vara på säkra sidan smile

DFFL
9 020 Inlägg
23 juni 2008
Men gode gud.
BLOGGA FÖR FAN!

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
23 juni 2008
Grattis grattis och välkommen till forumet, men jag låser här och hänvisar till Bloggen eller Skryt/gratulationer angående körkort, födelsedagar, etc-tråden, forumet skulle bli fullknökat av sådana här trådar annars wink

Administratör
11 968 Inlägg
23 juni 2008
FireTraXX skrev:
Men gode gud.
BLOGGA FÖR FAN!

Jag undrar hur många varningar herrn måste få innan han börjar inse att man kommer långt genom att vara lite trevlig...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök