28 september 2008
Trådstartare
Tänkte dela med mig av lösningen, har funkat sedan dess iaf så vågar tro det är fixat.
Tänkte posta lösningen om någon skulle ha samma problem.
Lösning:
Ett kort besök på BRL avslöjade att montören som installerade larmet har använt aldeles för stora strömtjuvar när han skulle ta ut signaler från dörrarna. Så strömtjuven är borttagen på förarsidan och eratt med en stabil lödning.
Detta är något man bör tänka på, att inte använda fel strömtjuvar då dessa ger med sig med tiden.