Inför: Garaget Träff Föne Flygfält (Färila) 12 juli Klockan 18:00

bmx
28 juni 2008 · 7 100 Inlägg

få se om man kmr upp!kanske med saaben,kanske med volvon eller kanske med en 940 tic tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Gaslasse Indrivare/torped
28 juni 2008 · 149 Inlägg

PuppPutte skrev:
Ska vi ta med oss sopsäckar den här gången?

Mycket bra idé! Och om någon envisas med att skita ner så får vederbörande lämna platsen, låter inte det överkomligt? Eller åtminstone få sig en åthutning tongue

Senast redigerat av Lagasse (28 juni 2008)

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
-Kotten- www.drcljusdal.se
28 juni 2008 · 679 Inlägg

Lagasse skrev:

PuppPutte skrev:
Ska vi ta med oss sopsäckar den här gången?

Mycket bra idé! Och om någon envisas med att skita ner så får vederbörande lämna platsen, låter inte det överkomligt? Eller åtminstone få sig en åthutning tongue

Blir tyvärr alltid lite skit. slängt. Men enklast är väl att vi som är aktivare här på gorg tar på oss att se till att det är rent och snyggt när vi åker därifrån, tar ju inte mer en max 30min att plocka upp skitet.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
PuttesPOV
28 juni 2008 · 504 Inlägg

-Kotten- skrev:

Lagasse skrev:

PuppPutte skrev:
Ska vi ta med oss sopsäckar den här gången?

Mycket bra idé! Och om någon envisas med att skita ner så får vederbörande lämna platsen, låter inte det överkomligt? Eller åtminstone få sig en åthutning tongue

Blir tyvärr alltid lite skit. slängt. Men enklast är väl att vi som är aktivare här på gorg tar på oss att se till att det är rent och snyggt när vi åker därifrån, tar ju inte mer en max 30min att plocka upp skitet.

Jag håller med. Det är ju bättre om vi sköter det snyggt. Om vi ändå ska vara där och köra, så kan vi ju iaf städa upp efter oss...

HÅRDROCK
Dekan
30 juni 2008 · 112 Inlägg

jag kommer dit.

Man lever BARA en gång... Ta vara på livet!
A_Ericsson
1 juli 2008 · 44 Inlägg

jag har hört någon pratat om att det kanske är flyttat? men hur är det med det? Är det den 12e eller är det flyttat?

V.O.L.V.O = Vi orsakar landets vildaste orgasmer
MrVain
1 juli 2008 · 904 Inlägg

A_Ericsson skrev:
jag har hört någon pratat om att det kanske är flyttat? men hur är det med det? Är det den 12e eller är det flyttat?

Nä de är inte flyttat än så länge iaf, vem har sagt det?

De ska va gött å leva
-Kotten- www.drcljusdal.se
1 juli 2008 · 679 Inlägg

hudik bor dom hör så mycket ;P

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
A_Ericsson
1 juli 2008 · 44 Inlägg

haha ja , du vet när man flyttar från stor ljusdal till lilla hudik hör man massa konstigt;P haha.. Nä men va faktist en ljusdalsbo som hade hört det.. så man måste va på säkra sidan:) fan måste man ju försöka få fingrarna ur arsle å fixa bilen tills nästa helg:S ja som är så lat:P

V.O.L.V.O = Vi orsakar landets vildaste orgasmer
LilleSKUTT
1 juli 2008 · 512 Inlägg

jag siktar på järvsö på dan och  föne på kvällen självklart åker jag rod om den funkar och det är rätt väder ( rätt väder = inte snö har inga vinterdäck än...)

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Gaslasse Indrivare/torped
1 juli 2008 · 149 Inlägg

Kommer ju att bli heldag det här smile

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Black_GT4
1 juli 2008 · 9 Inlägg

Räkna med moi å skajjan:cool:

-Kotten- www.drcljusdal.se
1 juli 2008 · 679 Inlägg

Karavan från Järvsö kanske `?

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
LilleSKUTT
2 juli 2008 · 512 Inlägg

karavan låter som bra ide smile ( förträff på parkeringen vid järvsöbacken efter backtävlingen så att säga för att samordna karavan ?)

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
LilleSKUTT
2 juli 2008 · 512 Inlägg

ingen från gorg som ska jobba på parkeringen vid backen   för då kanske dom kan skicka gorgarna om man säger till till en egen del på parkeringen? smile

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
Rojpen
2 juli 2008 · 2 230 Inlägg

ingen som bor i järvsö som hänger hära som känner nån då som ska stå dära? lär det ju vara...
för låter som en riktigt bra ide.
(Kommer garanterat komma nu bara jag får ledig, Tog körortet igår wink )

så kan det vara då det inte blev som det skulle
-Kotten- www.drcljusdal.se
2 juli 2008 · 679 Inlägg

Rojpen skrev:
ingen som bor i järvsö som hänger hära som känner nån då som ska stå dära? lär det ju vara...
för låter som en riktigt bra ide.
(Kommer garanterat komma nu bara jag får ledig, Tog körortet igår wink )

Stort grattis.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
MrVain
2 juli 2008 · 904 Inlägg

Rojpen skrev:
ingen som bor i järvsö som hänger hära som känner nån då som ska stå dära? lär det ju vara...
för låter som en riktigt bra ide.
(Kommer garanterat komma nu bara jag får ledig, Tog körortet igår wink )

Grattis igen då wink å sköt dig den här gången nudå big_smile

Nu är vi uppe i 20 st anmälda iaf smile !!!

De ska va gött å leva
Rojpen
2 juli 2008 · 2 230 Inlägg

Tack tack alla:)
ändring igen:P blir bara föne nu hehe fick inte ledig hela dagen men ska byta till mig så jag kan åka te föne iaf..
Hur blev det vain? blir det nå grillande?

så kan det vara då det inte blev som det skulle
MrVain
2 juli 2008 · 904 Inlägg

Klart vi ska grilla smile jag å björn ska nog fixa partytält!

De ska va gött å leva
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang