Ser nu att det ska bli dåligt väder Men väderrapporter har haft fel förr, låt oss hoppas på det även nu!
Edit: norskarna på www.yr.no säger att det ska bli finväder i Ljusdal på lördag, men nån annan grej säger regn i Färila. Lokalt? Hoppas på king iaf! Kommer förmodligen inte åka min rishög, då jag troligen lär packa i mig lite alkohol
Senast redigerat av Lagasse (10 juli 2008)
Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
Skruvandet är i full gång.. Hade dock den enorma oturen att dra av en bult. Men nya införskaffas tidigt imorgon. Sen fortsätter skruvandet tills det är klart..
Så fort det är klart så blir det att köra Sverige runt för att slita in skiten lite (Kanske lite överdrivet).. Sen gasa gasa!!
Hoppas VERKLIGEN jag hinner klart med allt!!!
Edit: Som det ser ut nu så hinner jag inte klart.. Dykt upp lite saker tyvärr.
Jag och brorsan kommer i S4'an och kikar, försöka åka samtidigt som MickeTuncer så kommer det en karavan på två bilar från sveg Även jag kommer plocka med mig kameran, plockar med mig stativ också om någon som filmar vill låna eller nått.
Fel av mig, det är inte någon GT, det är en med V6'a, men den är ju fin ändå, men han ville inte köra race för han har inte fått någon kompressor än Lät som han hakar på dock.