Inför: Garaget Träff Föne Flygfält (Färila) 12 juli Klockan 18:00

diabloslove Fordons freak!
12 juli 2008 · 6 Inlägg

Är det några som vill träffas nånstans i hudik innan för samåkning till ljusdal? vore ju roligt om vi vart några stycken. kanske vid 16:30 tiden? lidl eller åhlens. eller är det nån annan som har några bätttre förslag?

-Kotten- www.drcljusdal.se
12 juli 2008 · 679 Inlägg

Just nu är vädret uselt. skall man dock tro på smhi så skall det bli lite bättre mot kvällen

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
MrVain
12 juli 2008 · 904 Inlägg

-Kotten- skrev:
Just nu är vädret uselt. skall man dock tro på smhi så skall det bli lite bättre mot kvällen

Hmm enligt SMHI skulle de blir soligt å fint ikväll när man kollade igår, nu står de att de ska bli molnigt... Vi kör på iaf, grill kommer finnas på plats för de som vill grilla nått!

Backtävlingen i Järvsö slutar fem om jag minns rätt, halv sex går tåget från OKQ8 i Ljusdal mot Föne för de som inte hittar.

De ska va gött å leva
LilleSKUTT
12 juli 2008 · 512 Inlägg

kommer tyvärr inte... är crusing i bräcke (vilket jag hade missat)så åker dit i stället....

Ford t-23 hotrod "MEANBUNNY" (1988)
zappy
12 juli 2008 · 14 Inlägg

jag kommer inte heller tyvärr. zekee  kommer inte heller.

Hinkas SOS-Racing
12 juli 2008 · 514 Inlägg

Nehmen, bangar ni, jag som tvättat bilen och rakat mig! tongue

BMW 633 csi (1977)
-Kotten- www.drcljusdal.se
12 juli 2008 · 679 Inlägg

ja jag kommer oavsätt om det ligger 1m vatten på vägen

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Hinkas SOS-Racing
12 juli 2008 · 514 Inlägg

-Kotten- skrev:
ja jag kommer oavsätt om det ligger 1m vatten på vägen

Samma här, folk bangar hit och dit, men vafan. När man har chansen för en liten träff får man väl ta den, inte varje dag ju.
Lät inte som Mussen skulle med dock, han kommer nog åka i samma bil som mig istället. MickeTuncer verkar droppa av med, så då är jag ensam bil ifrån Sveg sad Lovar ni att inte svära och spotta åt mitt håll? wink

BMW 633 csi (1977)
_Gronis_
12 juli 2008 · 11 Inlägg

förbannade jäkla skitväder, trött jag blir alltså *morr*  Åska och spörenga här för typ 15 min sen. Bilen står i garaget nytvättad å fin å bara väntar att få komma ut.

Volvo V70N D5 "Grönis" (2003)
Hinkas SOS-Racing
12 juli 2008 · 514 Inlägg

MrVain skrev:

-Kotten- skrev:
Just nu är vädret uselt. skall man dock tro på smhi så skall det bli lite bättre mot kvällen

Hmm enligt SMHI skulle de blir soligt å fint ikväll när man kollade igår, nu står de att de ska bli molnigt... Vi kör på iaf, grill kommer finnas på plats för de som vill grilla nått!

Backtävlingen i Järvsö slutar fem om jag minns rätt, halv sex går tåget från OKQ8 i Ljusdal mot Föne för de som inte hittar.

Vi drar nu så att vi kommer till Ljusdal och åker tillsammans med er upp till Föne, roligare än att åka ensam bil ut dit wink
Ses i Ljusdal!!!

BMW 633 csi (1977)
Majorn
12 juli 2008 · 122 Inlägg

Ähh Grönis, de spricker ju upp nu, blir kalas dehär...
Blir Passat för min del idag för övrigt. men inte gör det nått.

_Gronis_
12 juli 2008 · 11 Inlägg

Majorn skrev:
Ähh Grönis, de spricker ju upp nu, blir kalas dehär...
Blir Passat för min del idag för övrigt. men inte gör det nått.

Ser att ut att komma mer styggväder igen bara.

Volvo V70N D5 "Grönis" (2003)
Brink88 President över Brinkland
12 juli 2008 · 465 Inlägg

NU har solen kikat fram iaf smile hoppas det håller i sig ikväll, hörs där uppe!

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
MrVain
12 juli 2008 · 904 Inlägg

Väl mött smile Kom en del ändå fast vi ännu en gång hade skit väder!

var ingen idé att starta grillarna vi hade köpt hmm  Hoppas få se lite film/bilder senare! jag hittade inte film kameran

De ska va gött å leva
*_Slider_*
12 juli 2008 · 208 Inlägg

det var skitkul big_smile filmer kommer så småningom big_smile

BMW 325 "Tysken" (2008)
Chevrolet s10 "FHP Speedshop" (1986)
-Kotten- www.drcljusdal.se
12 juli 2008 · 679 Inlägg

Codar video just nu.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
PuttesPOV
12 juli 2008 · 504 Inlägg

Jävligt kul att så många körde ikväll. big_smile

Jag har diskuterat lite saker över säkerheten mm med lite folk.  Det finns en del att slipa på. Men välidgt bra i överlag. big_smile Skitkul kväll. Synd att vädret går emot oss. =/

HÅRDROCK
-Kotten- www.drcljusdal.se
12 juli 2008 · 679 Inlägg

Finns nu en eftersnackis tråd. ¨då denna trolige kommer låsas snart nog

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!
Izual
13 juli 2008 · 4 571 Inlägg

Eftersnack i denna tråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93489

Låser här

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang