Stulna ventilhattar!!

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
7 juli 2008 · 2 258 Inlägg

Smedhult skrev:
kör med vanliga svarta jag, blev av med 3 uppsättningar på de olika traktorerna ja hade, tillochmed ett kromat dragkuleskydd stal dom, o de va sprucket så de va nästan i 2 delar.. satt bara där för o reta folk. hehe

he he... surt...
Men men.. det känns lite jobbigt... ska fan dra på en tredje uppsättning, o sen sitta o vänta vid bilen tills de dyker upp... DÅ JÄVLAR

Sump Runk Rätt O Slätt!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
7 juli 2008 · 2 258 Inlägg

Smedhult skrev:

HyperSonica skrev:

Smedhult skrev:
kör med vanliga svarta jag, blev av med 3 uppsättningar på de olika traktorerna ja hade, tillochmed ett kromat dragkuleskydd stal dom, o de va sprucket så de va nästan i 2 delar.. satt bara där för o reta folk. hehe

he he... surt...
Men men.. det känns lite jobbigt... ska fan dra på en tredje uppsättning, o sen sitta o vänta vid bilen tills de dyker upp... DÅ JÄVLAR

funderade starkt på att lägga ner tid på att borra små hål o limma fast typ små bitar av en knappnål där, bara ett par mm långa, men kom aldirg så långt hmm

har oxå haft lite planer på sånt... men men.. får se vart de leder...
Tycker bara det är så tråkigt att man inte kan få ha sakerna ifred sad

Sump Runk Rätt O Slätt!
Dalton72
7 juli 2008 · 1 Inlägg

Finns låsbara/roterande med nyckel på stateofnine.com svindyra med frakt men dom sitter kvar!*L*

Saab
Opelmadness German cars, quality and beyond
7 juli 2008 · 8 197 Inlägg

HyperSonica skrev:

WildThing skrev:
"snart på en moppe nära dej"....

den mobben kommer flyta runt fint i Viskan i centrala Borås i så fall...

Hahaha! Förstår dig mannen.. Men jag lider med dig också. Tråkigt att bli av med nåt sådär. sad
Ta i trä, jag har inte blivit av med nåt på min bil..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
annie-a
8 juli 2008 · 165 Inlägg

Förra grannen ringde till killen min en dag och sa att det sprang massa småpojkar runt bilen.. När vi gick ut och kollade så var både ungarna och ventilhattarna borta!! Visste man vilka ungar det var så skulle man gå hem till deras föräldrar och göra likadant på deras bilar när dom såg......... mad

RedEyeMS3
8 juli 2008 · 355 Inlägg

Blev av med 2st förra sommaren, känns ganska sjukt att man ska behöva bli bestulen på ventilhattar:/
Och mina var vanliga svarta..

Volkswagen Passat 1.8T "Greyhound Taxin" (2000)
maco
8 juli 2008 · 1 207 Inlägg

Är det någon som vet varför dessa ventilhattar stjäls? Det verkar vara en djävla förbrukning på dem iaf.
De kan ju knappast vara värda något om man skulle sälja dem i efterhand?
Själv skulle jag aldrig märka om jag blev bestulen på mina fula gamla äckliga ventilhattar som sitter på mina ännu fulare och äckligare plåtisar..

rough_boy
8 juli 2008 · 811 Inlägg

smörj på lite sån där lim som inte torkar förrän man tar på det  då sitter om där med fingrarna  haha

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
annie-a
8 juli 2008 · 165 Inlägg

rough_boy skrev:
smörj på lite sån där lim som inte torkar förrän man tar på det  då sitter om där med fingrarna  haha

Haha, klockrent! roll

J-P-R DO IT LOW STYLE
8 juli 2008 · 1 342 Inlägg

Blev bestulen på mina ventilhattar med vw logga på till Golfen medans den stod inne i hallen på vw firman här i stan, sjukt !

Kim2000
8 juli 2008 · 219 Inlägg

hade såna problem med det här på förra bilen. nu kör jag med vanliga svarta. dom får va ifre

zshoe Kokar ris
8 juli 2008 · 923 Inlägg

kör på biltemas eloxerade ventilhattar en vinter, sen blir tjuven tvungen att använda mutterpicka för att få loss dom! wink

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"
BMW Z3 "zshoe" (1999)
Opelmadness German cars, quality and beyond
8 juli 2008 · 8 197 Inlägg

cenoxide skrev:
kör på biltemas eloxerade ventilhattar en vinter, sen blir tjuven tvungen att använda mutterpicka för att få loss dom! wink

Haha, vred av en ventil p.g.a såna hattar.. Fattar inte varför nån vill ha såna just av den anledningen..
Ska nog fan ta biltemas kromtejp och stajla mina svarta plasthattar imorrn. Få se hur länge dom får sitta. lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Skvaerr
8 juli 2008 · 16 Inlägg

Woogensea skrev:

HyperSonica skrev:

Woogensea skrev:

Känns igen, har blivit av med mina alu-hattar 3-4 ggr så nu kör jag på vanliga svarta......Antar att de e dom där jävla moppe-ungarna. Ser jag e moppe med mina hattar så ska jag fanimej ta tillbaks dom å sno tändstiftet.....

ända rätta att göra... eller klippa broms wiren big_smile *Eeevil*

haha...jaa....fast det kanske e lite utav en överreaktion...det e ju trots allt bara vent. hattar..... smile

Det är ju principen det handlar om, man ger fan i att ta andras saker oavsett vad det är för prylar.

Sl33py Buller & Bånk
8 juli 2008 · 31 Inlägg

Blev också av med mina kromade ventilhattar från förra bilen, satte på sommarsulorna och när jag kom ut på morgonen så stod man där utan ventilhattar...Trodde det var dolda kameran eller något liknande tongue

It's not how you treat your car, It's how you drive it
FireTraXX DFFL
8 juli 2008 · 9 020 Inlägg

Skvaerr skrev:

Woogensea skrev:

HyperSonica skrev:

ända rätta att göra... eller klippa broms wiren big_smile *Eeevil*

haha...jaa....fast det kanske e lite utav en överreaktion...det e ju trots allt bara vent. hattar..... smile

Det är ju principen det handlar om, man ger fan i att ta andras saker oavsett vad det är för prylar.

Så det är rätt att sno moppefjantens bromswire?
Då borde det ju därmed vara rätt för honom att klippa dina bromsrör.

Och så fortsätter det...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
mulleri
8 juli 2008 · 508 Inlägg

det är väl nån aladdin som tar dem, och sätter dem åp sin sönderpimpade 318 med snott alpina märke

Skvaerr
8 juli 2008 · 16 Inlägg

FireTraXX skrev:

Skvaerr skrev:

Woogensea skrev:

haha...jaa....fast det kanske e lite utav en överreaktion...det e ju trots allt bara vent. hattar..... smile

Det är ju principen det handlar om, man ger fan i att ta andras saker oavsett vad det är för prylar.

Så det är rätt att sno moppefjantens bromswire?
Då borde det ju därmed vara rätt för honom att klippa dina bromsrör.

Och så fortsätter det...

Och om någon Talihassan hade nallat saker från din bil hade du inte ens tänkt tanken på att sabotera hans bögpulka, eller?

FireTraXX DFFL
8 juli 2008 · 9 020 Inlägg

Skvaerr skrev:

FireTraXX skrev:

Skvaerr skrev:

Det är ju principen det handlar om, man ger fan i att ta andras saker oavsett vad det är för prylar.

Så det är rätt att sno moppefjantens bromswire?
Då borde det ju därmed vara rätt för honom att klippa dina bromsrör.

Och så fortsätter det...

Och om någon Talihassan hade nallat saker från din bil hade du inte ens tänkt tanken på att sabotera hans bögpulka, eller?

Nej, men om ett bondesvin snor mina ventilhattar så slaktar jag honom och hans älskade grisar.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Lasse Amatör
8 juli 2008 · 193 Inlägg

mulleri skrev:
det är väl nån aladdin som tar dem, och sätter dem åp sin sönderpimpade 318 med snott alpina märke

WORD!

Audi TT 225 "Quattro" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang