Strul med tjejen

johanhhh
27 juni 2008 · 396 Inlägg

Saab_Vector skrev:
Inte det bästa att kalla sin flickvän..även om man inte menar det..det är nästan lika
allvarligt som att köra efter två öl..bäst att du försöker pratá med henne mellan fyra ögon..
inte på telefon..sen be om ursäkt, älskar hon dej kommer hon förlåta dej..

Bra definition, rattfylla och att säga hora kanske inte är riiiiktigt samma sak? eller?tongue

Zairon Tyskstuk.se
27 juni 2008 · 630 Inlägg

johanhhh skrev:

Saab_Vector skrev:
Inte det bästa att kalla sin flickvän..även om man inte menar det..det är nästan lika
allvarligt som att köra efter två öl..bäst att du försöker pratá med henne mellan fyra ögon..
inte på telefon..sen be om ursäkt, älskar hon dej kommer hon förlåta dej..

Bra definition, rattfylla och att säga hora kanske inte är riiiiktigt samma sak? eller?tongue

hahaha, vad menar du? ;D

hedeknasan Professional dreamer
27 juni 2008 · 398 Inlägg

Zairon skrev:

johanhhh skrev:

Saab_Vector skrev:
Inte det bästa att kalla sin flickvän..även om man inte menar det..det är nästan lika
allvarligt som att köra efter två öl..bäst att du försöker pratá med henne mellan fyra ögon..
inte på telefon..sen be om ursäkt, älskar hon dej kommer hon förlåta dej..

Bra definition, rattfylla och att säga hora kanske inte är riiiiktigt samma sak? eller?tongue

hahaha, vad menar du? ;D

Köra rattfull är nog aningen mer riskabelt än att bli kallad H-ordet?
cool

Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)
Boostrider Försöker iaf
27 juni 2008 · 1 998 Inlägg

Har iaf fått svar nu. Å hon ä arg på mig som fan. Men hon älskar mig jävligt möe.

Hon är ett år äldre än mig alltså 19.

Men har jävligt svårt å hantera min ilska när nån bara provocerar eller typ som här.
Men ja ångrar att ja sa detta. Hon har iaf godtogit ursäkten nu.

Ni som har skrivit att de är jävligt dumt å säga h-ordet. klart som fan de va men så arg har ja aldrig vart. å insåg också igår att de va de dummaste ja nånsin sagt.


Å vi båda har en jävla massa problem just nu.

Hon vet inte va hon ska jobba med

Å ja har ingen skola inget jobb inga pengar. knappt ett liv längre.
De enda som gör att ja vill leva är henne.

Orkar inte skriva mer nu iaf tårarna bara rinner:(

Tack för att en del visar erat stöd.

//Persson

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Volvo 244 GL/T Turbo "Back to the 80s" (1990)
terazzi
27 juni 2008 ·

Fan läst igenom vad vissa sagt med tongue
Hoppas det löser sig för dig både med jobb och henne,lycka till du..

Boostrider Försöker iaf
27 juni 2008 · 1 998 Inlägg

terazzi skrev:
Fan läst igenom vad vissa sagt med tongue
Hoppas det löser sig för dig både med jobb och henne,lycka till du..

Jo känns bättre nu me henne iaf. Ska snart dr aå prare mäna. dock ska hon på grillfest sen.
Kommer skriva mer sen om hur de går mä detta om nön ä intresserad vill säge

Tack allihop å ha de

//Persson

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Volvo 244 GL/T Turbo "Back to the 80s" (1990)
Supratok Toker
27 juni 2008 · 491 Inlägg

Ni kanske borde reda ut era egna problem innan ni gör nåt annat..   Annars kan det nog bli jobbigt..

Toker Jr 081102
johanhhh
27 juni 2008 · 396 Inlägg

Boostrider skrev:
Har iaf fått svar nu. Å hon ä arg på mig som fan. Men hon älskar mig jävligt möe.

Hon är ett år äldre än mig alltså 19.

Men har jävligt svårt å hantera min ilska när nån bara provocerar eller typ som här.
Men ja ångrar att ja sa detta. Hon har iaf godtogit ursäkten nu.

Ni som har skrivit att de är jävligt dumt å säga h-ordet. klart som fan de va men så arg har ja aldrig vart. å insåg också igår att de va de dummaste ja nånsin sagt.


Å vi båda har en jävla massa problem just nu.

Hon vet inte va hon ska jobba med

Å ja har ingen skola inget jobb inga pengar. knappt ett liv längre.
De enda som gör att ja vill leva är henne.

Orkar inte skriva mer nu iaf tårarna bara rinner:(

Tack för att en del visar erat stöd.

//Persson

Har ungefär samma situation som dig med min flickvän, enda anledningen till att jag fortfarande vill leva är henne:) Vad vore livet utan flickvänner. Hoppas det ordnar sig!

johanhhh
27 juni 2008 · 396 Inlägg

hedeknasan skrev:

Zairon skrev:

johanhhh skrev:

Bra definition, rattfylla och att säga hora kanske inte är riiiiktigt samma sak? eller?tongue

hahaha, vad menar du? ;D

Köra rattfull är nog aningen mer riskabelt än att bli kallad H-ordet?
cool

E du heeelt säker??wink

Boostrider Försöker iaf
28 juni 2008 · 1 998 Inlägg

Kan nu säga att de löste sig å de känns bättre än nånsin mellan oss. Vi har insett att utan varandra skulle de inte gå så bra för någon. Men tack för visat stöd.

//Persson och Madde

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Volvo 244 GL/T Turbo "Back to the 80s" (1990)
Gaslasse Indrivare/torped
28 juni 2008 · 149 Inlägg

Jag säger bara, lycka till med allt. Det är inte alltid så lätt.

Och ge fan i att klaga på karlns språk, alla är inte Konstapel Korrekt Språk här. Acceptera det, tack.

Hårdrockande gummiröksmissbrukare!
Har kört sönder en Golf II 1.8GL -90, halvt en likadan fast -91, och åker äntligen turbomatat nu!
ryttersson
28 juni 2008 · 454 Inlägg

hedeknasan skrev:

johanhhh skrev:

Urkas skrev:
Bra sätt att övertala någon på. Förstår mig inte på folk som bråkar med flick/pojkvänner på det viset. Man tjänar NOLL på det.

Han blev lack och kunde inte kontrollera sig. shit happens.-

..Sedan finns det ju filbunkar som inte reagerar alls!wink

Jag är en filbunke , brukar bli kallad känslokall osv men jag vill ha det till att jag är sansad smile

Senast redigerat av ryttersson (28 juni 2008)

RacingBunny
28 juni 2008 · 508 Inlägg

Bra att d löste sig, men hantera för fan ditt språk pojk. Hade nån kallat mig för Ho*ra så hade jag fan bett han dra åt helvete. Och sen 1,5km?! D kan man tusan gå, hur smart är d ta bilen lixom.
Hur länge har ni varit tillsammans?

Hmm.
28 juni 2008 ·

RacingBunny skrev:
Bra att d löste sig, men hantera för fan ditt språk pojk. Hade nån kallat mig för Ho*ra så hade jag fan bett han dra åt helvete. Och sen 1,5km?! D kan man tusan gå, hur smart är d ta bilen lixom.
Hur länge har ni varit tillsammans?

Vad ska det vara för bokstav under stjärnan? får inte till något korrekt ord där...

hopra, hosra, hokra.... ne inget ord sad....

Aruzo Ace Ventura
28 juni 2008 · 1 240 Inlägg

Och så undrar kompisarna varför jag aldrig vill ha brud... Blir så lycklig att jag e singel varje gång jag ser sånt här... Palla ha nån brud som blir sur på en för att man vill få dom att låta bli att göra nått dumt...... Nej fan singel is so much the shit!

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Ruuska_
29 juni 2008 · 474 Inlägg

Aruzo skrev:
Och så undrar kompisarna varför jag aldrig vill ha brud... Blir så lycklig att jag e singel varje gång jag ser sånt här... Palla ha nån brud som blir sur på en för att man vill få dom att låta bli att göra nått dumt...... Nej fan singel is so much the shit!

håller med smile men ibland så kan det ju vara kul med en också

Volvo S60 2.5T AWD
BMW 320D (2011)
Superdtm i övrigt värdelös.
29 juni 2008 · 613 Inlägg

Hmm. skrev:

RacingBunny skrev:
Bra att d löste sig, men hantera för fan ditt språk pojk. Hade nån kallat mig för Ho*ra så hade jag fan bett han dra åt helvete. Och sen 1,5km?! D kan man tusan gå, hur smart är d ta bilen lixom.
Hur länge har ni varit tillsammans?

Vad ska det vara för bokstav under stjärnan? får inte till något korrekt ord där...

hopra, hosra, hokra.... ne inget ord sad....

sedär ja! gött att de löste sig persson

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang