Idag så har man tonat rutorna på bilen för första gången. Det var rent utsagt ett jä*la helve**e och hållas med. Bubblor och veck, men det va första gången så. Sen så tänker man Faan det får duga men ändå är man så jävla missnöjd på vad man gjort =/ Så ja tänker aldrig göra om det iaf
Bak och sidorutan tonade.
Här ser man då alla skavanker som blev på den här rutan.
Allt för den här gången!
Senast redigerat av Google-Johan (13 september 2008)
Idag så har man tonat rutorna på bilen för första gången. Det var rent utsagt ett jä*la helve**e och hållas med. Bubblor och veck, men det va första gången så. Sen så tänker man Faan det får duga men ändå är man så jävla missnöjd på vad man gjort =/ Så ja tänker aldrig göra om det iaf
599:- är för en fälg va? Annars hade jag inte vågat sätta dom på bilen Tycker dom var riktigt fina ändå för det priset Blir nåt att fundera på sen för det höjer ju utseendet rätt mycket
599:- är för en fälg va? Annars hade jag inte vågat sätta dom på bilen Tycker dom var riktigt fina ändå för det priset Blir nåt att fundera på sen för det höjer ju utseendet rätt mycket
Jo visst är det så, jag valde dom för att dels inte lägga för mkt pengar på första bilen sen att dom kommer säker att stötas till nån gång så det har inte så stor betydelse då sen också att dom ska lackas om
Idag så åkte jag till Realcar för att köpa sänkninssats
Igår när jag kolla så fanns rätt fjädrar i lager, men idag när man kom dit hade nån nisse redan beställt dom så han på lagret kolla runt åå kom fram till att dom till Sierra 2,9 var lika danna men lite hårdare så jag fick sånna 40/40 ist för 40/30 vanliga Sen när man ändå var i vingåker passa jag på att köpa lite kläder där hehe
Jaha den vart väl jävligt snygg sänkt lr vad säger ni?;D Så jävla sur bilen ska tydligen vara "sänkt" nu, men resultatet 2cm högre? vart faan ligger felet?
så är skillnaden på fjädrarna vrf blir den inte lägre?:S
efter som att dom fjädrarna var till en 2,9 asså V6? så är ju dom fjädrarna hårdare bara för att en med 6a är ju tyngre i fram, så de nog bara kapa eller byta fjädra
efter som att dom fjädrarna var till en 2,9 asså V6? så är ju dom fjädrarna hårdare bara för att en med 6a är ju tyngre i fram, så de nog bara kapa eller byta fjädra