stort problem med telefonförsäljare just nu, ang matrix rakhyvel.

Muttley
29 juni 2008 ·

Hej.
en försäljare ringde precis hem till mig och som vanligt så sade jag att jag inte ville ha något samtal alls från dessa mer då de lurat mig på pengar för ungefär ett år sedan men ändå ringde de hem, jag fick bekräftelse via telefon att jag skulle vara avregistrerad förra månaden.
typ för 5 minuter sedan ringde en kille hem till mig från matrix då, och sade att jag vunnit boxershorts, men jag avbröt honom och sade att jag var otroligt trött på deras marknadsföring att lura en på pengar. då bara skrattar han mig rätt i örat och börja kalla mi för habibi.

samtalet tog ungefär 5 minuter där han hånade mig , när jag försökte få tag i hemsideadressen så bokstavera han till blonddella.se, vilket jag fatta direkt.

jag blev otroligt förbannad på denna attityden och ville prata med chefen då koppla han mig trodde jag, men då kom han tillbaka själv och börja prata arabiska.

då jag började fråga han vilket center han satt på så blev han lite tyst, när jag råkade säga exakta stället lade han på luren.

men jag har försökt googla efter ett kontakt nummer så jag kan ringa in och klaga på detta.
och därför undrar jag om man kan fåt lite hjälp.

och de är en varning med, säg aldrig ja till dem för att om ni inte är 100 på att ni vill ha deras hyvlar så kommer ni att få betala för de

hoppas på svar.
tack.

TobbeTT
29 juni 2008 · 948 Inlägg

varför inte gå med i nix så slipper man sånna galenpannor

g_b
29 juni 2008 · 100 Inlägg

TobbeTT skrev:
varför inte gå med i nix så slipper man sånna galenpannor

hälper inte alltid....han har ju tidigare vart kund och då får dom ringa honom ändå.
Och om tm-företaget kör med gammla listor så vet dom inte att man är med i nix.

AMG------> Andrasorteringens Motor Grejer
Muttley
29 juni 2008 ·

g_b skrev:

TobbeTT skrev:
varför inte gå med i nix så slipper man sånna galenpannor

hälper inte alltid....han har ju tidigare vart kund och då får dom ringa honom ändå.
Och om tm-företaget kör med gammla listor så vet dom inte att man är med i nix.

ja alltså jag har inget emot att försäljare ringer hem till mig utan bara de respekterar att jag inte vill ha deras varor utan att jävlas på detta viset, har varit 2 stycken därfrån som enbart jävlats med mig, första gången var då när jag fick en räkning och nya rakblad fastän jag avbeställt dessa, då blev jag kalla för idiot och allt vad han sade. men när man frågar efter deras chef får man inte ett enda svar tyvärr.

de enda jag söker är kontaktnr till deras kundtjänst så att man kan reda ut de med någon vettig om de nu ens finns där.

gamlingen
29 juni 2008 · 5 198 Inlägg

Tar upp till 6 månader innan nix registren är uppdaterade så vänta dej mer samtal du

Muttley
29 juni 2008 ·

finns de någon som köper dessa så de får hem de via posten? och som råkar har numret till deras kundtjänst ?

_Wallis_
29 juni 2008 · 4 506 Inlägg

Vi hade samma problem, Jag googlade på nr'et som inte var ett vanligt nummer
och hittade tillslut ett företag som använde det nummret, Det var någon annan
som hade tröttnat på dem, och tattreda på vilka nummer som går vart.

Jag ringde upp företaget och var fly förbannad och hotade med stämmning.
Efter det så har de aldrig ringt igen.

man kan även polisanmäla dem.

Kan du andas kan du dö.
Muttley
29 juni 2008 ·

_Wallis_ skrev:
Vi hade samma problem, Jag googlade på nr'et som inte var ett vanligt nummer
och hittade tillslut ett företag som använde det nummret, Det var någon annan
som hade tröttnat på dem, och tattreda på vilka nummer som går vart.

Jag ringde upp företaget och var fly förbannad och hotade med stämmning.
Efter det så har de aldrig ringt igen.

man kan även polisanmäla dem.

herregud, de verkar ju totalt blåsta de som sitter i den kundtjänsten. finns de fler som har haft problem ?

skulle inte förvåna mig ifall denna idioten kommer skicka hem ett paket nu.

Lowenhart fälg fantast
29 juni 2008 · 1 086 Inlägg

dom gör ju bara sitt jobb, dock är dom jääävligt jobbiga, brukar säga att odm inte ska störa när jag har sex med frugan, då lägger dom bara på

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71
Audi A7 3.0 "Bilstein Airride" (2015)
Volkswagen Golf mk2 "Drömbilen" (1985)
Muttley
29 juni 2008 ·

Lowenhart skrev:
dom gör ju bara sitt jobb, dock är dom jääävligt jobbiga, brukar säga att odm inte ska störa när jag har sex med frugan, då lägger dom bara på

förlåt gör bara sitt jobb? är de att håna svenska folket och kalla en för darling och bete sig som värsta idioterna? dessutom kalla sina kunder för idioter när de har gjort fel??

då när jag fick betala rakhyvlar så fick jag strumpor samtidigt, och jag ringde in och anmälde att jag inte ville ha mer av de då deras rakhyvlar faktiskt var rena skitet, ändå fick jag en omgång till. de idioterna hade lurat mig med att jag hade 2 kundnummer, fastän jag sa att jag inte ville ha något mer av de.

de kallar jag inte att de sköter sitt jobb.

Germax
29 juni 2008 · 12 086 Inlägg

Du skulle spelat in samtalet, ev bryr sig chefen och kickar idioten.
Annars är de bara att låta de va, man kan ju spärra nummer.

Muttley
29 juni 2008 ·

JapMax skrev:
Du skulle spelat in samtalet, ev bryr sig chefen och kickar idioten.
Annars är de bara att låta de va, man kan ju spärra nummer.

jo tyvärr kan jag inte spela in smile, amen du vet jag bryr mig rätt mycket när de är folk som hånar en,  dock mest för att denna idioten gjorde som han gjorde. hade de varit trevliga hade jag struntat i de hela.

prodrive Avstängd
29 juni 2008 · 962 Inlägg

Du skulle hånat tillbaka!

Muttley
29 juni 2008 ·

prodrive skrev:
Du skulle hånat tillbaka!

tror du inte jag gjorde de smile, när han skrattade och så fråga jag om han rökt på och om han hade problem med familjen och en jävla massa.. men han tålde inte när jag började gå in på allvar när jag frågade om plats han satt på.

prodrive Avstängd
29 juni 2008 · 962 Inlägg

tkd_rille skrev:

prodrive skrev:
Du skulle hånat tillbaka!

tror du inte jag gjorde de smile, när han skrattade och så fråga jag om han rökt på och om han hade problem med familjen och en jävla massa..

Ash, vad är det där för mes håningar? =P Du skulle tagit i så hårt att FRA hade kommit hem och knackat på din dörr, då hade du lyckats! cool

Tega Yrkesförare
29 juni 2008 · 1 073 Inlägg

Låter snarare som en busringning än en telefonförsäljare...

Ena Colaberoende
29 juni 2008 · 1 219 Inlägg

Här har du en lista med olika nummer..

Funkar ju dessvärre inte om dom ringer från Skyddat nummer.

http://www.leffeboy.com/nummer/index.html

/ena

Muttley
29 juni 2008 ·

Tega skrev:
Låter snarare som en busringning än en telefonförsäljare...

nej men de var i ett callcenter, hörde ljud runt om, och man hörde att de var som robotar som försäljare är smile

Muttley
29 juni 2008 ·

prodrive skrev:

tkd_rille skrev:

prodrive skrev:
Du skulle hånat tillbaka!

tror du inte jag gjorde de smile, när han skrattade och så fråga jag om han rökt på och om han hade problem med familjen och en jävla massa..

Ash, vad är det där för mes håningar? =P Du skulle tagit i så hårt att FRA hade kommit hem och knackat på din dörr, då hade du lyckats! cool

ja de ska jag nog ta till med nästa gång smile, hade vart hur kul som helst ju haha. skulle man vetat exakt var folket sitter så kunde man ju påpeka att man stod utanför entren och väntar på personen.

DasAuto
29 juni 2008 · 2 751 Inlägg

ja fattar inte att det går runt för sånna företag? Ringde nån tjej o frågade mig här om dan ifall jag var sugen på att köpa kalsonger till ett billigt pris! Herregud hur ofta handlar man kalsonger över telefon..

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang