stort problem med telefonförsäljare just nu, ang matrix rakhyvel.

breesladd SKÅNING
29 juni 2008 · 1 215 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
ja fattar inte att det går runt för sånna företag? Ringde nån tjej o frågade mig här om dan ifall jag var sugen på att köpa kalsonger till ett billigt pris! Herregud hur ofta handlar man kalsonger över telefon..

'

precis och det bästa svaret när dom sälger kallingar via telefon är att man inte använder det

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
29 juni 2008 · 6 170 Inlägg

alexm- skrev:

n0b0dy_ skrev:
ja fattar inte att det går runt för sånna företag? Ringde nån tjej o frågade mig här om dan ifall jag var sugen på att köpa kalsonger till ett billigt pris! Herregud hur ofta handlar man kalsonger över telefon..

'

precis och det bästa svaret när dom sälger kallingar via telefon är att man inte använder det

Nej är det en tjej som ringer så ska man ju säga att man inte vill ha kalsonger utan trosor, helst använda också.

Och sedan börjar man så smått fråga om hur hennes trosor är och om dom är väl använda wink


Lovar att den tjejen aldrig kommer ringa dig igen iaf lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
DasAuto
29 juni 2008 · 2 751 Inlägg

^^ Hahaha

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
Ashra
29 juni 2008 · 346 Inlägg

Cint.se lägg ut denan där så får du garanterat hjälp

Muttley
29 juni 2008 ·

hittade kontaktinformation, de är easyshave som säljer detta. skickade ett mail där jag beskrev exakt hur folket betett sig och att jag vill ha kompensation för den gången de lurade mig på pengar pluss att om de inte löser detta på ett smidigt sätt så kommer jag att polisanmäla detta och dra upp de i media för att varna folk för dessa.

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
29 juni 2008 · 6 170 Inlägg

tkd_rille skrev:
hittade kontaktinformation, de är easyshave som säljer detta. skickade ett mail där jag beskrev exakt hur folket betett sig och att jag vill ha kompensation för den gången de lurade mig på pengar pluss att om de inte löser detta på ett smidigt sätt så kommer jag att polisanmäla detta och dra upp de i media för att varna folk för dessa.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=3 … pos=lasMer


Sverker klarar biffen wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Muttley
29 juni 2008 ·

TBOC_Razor skrev:

tkd_rille skrev:
hittade kontaktinformation, de är easyshave som säljer detta. skickade ett mail där jag beskrev exakt hur folket betett sig och att jag vill ha kompensation för den gången de lurade mig på pengar pluss att om de inte löser detta på ett smidigt sätt så kommer jag att polisanmäla detta och dra upp de i media för att varna folk för dessa.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=3 … pos=lasMer


Sverker klarar biffen wink

då har man även skickat in detta ärendet till sverker, tack för tipset.

hittade länk på cint.se om andra som blev lurade.

http://www.lyriclace.net/article/194/easy-shave-my-a$

Senast redigerat av tkd_rille (29 juni 2008)

TobbeTT
29 juni 2008 · 948 Inlägg

g_b skrev:

TobbeTT skrev:
varför inte gå med i nix så slipper man sånna galenpannor

hälper inte alltid....han har ju tidigare vart kund och då får dom ringa honom ändå.
Och om tm-företaget kör med gammla listor så vet dom inte att man är med i nix.

o fan det visste jag inte

Tomten Tomten
29 juni 2008 · 1 065 Inlägg

tkd_rille skrev:
Hej.
en försäljare ringde precis hem till mig och som vanligt så sade jag att jag inte ville ha något samtal alls från dessa mer då de lurat mig på pengar för ungefär ett år sedan men ändå ringde de hem, jag fick bekräftelse via telefon att jag skulle vara avregistrerad förra månaden.
typ för 5 minuter sedan ringde en kille hem till mig från matrix då, och sade att jag vunnit boxershorts, men jag avbröt honom och sade att jag var otroligt trött på deras marknadsföring att lura en på pengar. då bara skrattar han mig rätt i örat och börja kalla mi för habibi.

samtalet tog ungefär 5 minuter där han hånade mig , när jag försökte få tag i hemsideadressen så bokstavera han till blonddella.se, vilket jag fatta direkt.

jag blev otroligt förbannad på denna attityden och ville prata med chefen då koppla han mig trodde jag, men då kom han tillbaka själv och börja prata arabiska.

då jag började fråga han vilket center han satt på så blev han lite tyst, när jag råkade säga exakta stället lade han på luren.

men jag har försökt googla efter ett kontakt nummer så jag kan ringa in och klaga på detta.
och därför undrar jag om man kan fåt lite hjälp.

och de är en varning med, säg aldrig ja till dem för att om ni inte är 100 på att ni vill ha deras hyvlar så kommer ni att få betala för de

hoppas på svar.
tack.

Hej

Om det gäller Matrix3 hyvlarna så är det
Kundtjänst 08-720 09 94
öpptertidet 09:15-12:00-13:00-16:00
www.easyshave.se
Adress
Po box 205, 6670 AE zetten
The netherlands


Har själv testa den hyveln och den är inte mycket att hurra över.

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
svinok666 Avstängd
29 juni 2008 · 61 Inlägg

jag fick deras rakhyvlar ett tag men, sen har jag skurit mig på halsen, så jag kör rakaparat nu, jag skickade ett mail och sa som det va , att jag inte kunde använda hyvel längre

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
29 juni 2008 · 560 Inlägg

g_b skrev:

TobbeTT skrev:
varför inte gå med i nix så slipper man sånna galenpannor

hälper inte alltid....han har ju tidigare vart kund och då får dom ringa honom ändå.
Och om tm-företaget kör med gammla listor så vet dom inte att man är med i nix.

Listorna uppdateras var 3:e månad.

Even fools they say, can find a way out of the dark.
Muttley
30 juni 2008 ·

rätt så klena svar de kommer med, lägger upp de de skrev

Hej Richard,

Vi gör inga utgående samtal från vår kundtjänst förutom till aktiva
kunder hos oss.

Du var kund hos oss i början av 2007. Och du fick ett paket till på
grund av att du inte avslutade abonnemanget gällande rakblad.

Vi har spärrat dig i vårt register så du ej blir uppringd av våra
säljare igen.


Mvh

Westerfield

dock så hade jag ringt dagen efter jag fick Gratis provet och avanmälde skitet men de totalt sket i vad jag sade, pluss att jag bett redan 4 gånger att de skulle spärra mig men ingen har lyssnat på detta företaget.

bara den stilen att de frågar om man vill prova på deras hyvlar utan att starta upp abonemang är absurt, för första samtalet sade de inte ett skit om att de skulle skicka hem hyvlar varje månad. men jag ringde som sagt direkt och sade till dem.

medelade de även att jag tagit och skrivit till sverker om detta smile då de finns fler som tycker deras marknadsföring är skit.
så vi får väl se om jag får svar imorron smile

VolvoHanna
30 juni 2008 · 373 Inlägg

ja nog för att man avskyr när det ringer tel försäljare men när de är otrevliga är måttet rågat! Sj hade jag just anmält mig till nix registret när jag tyckte att det vart för mkt av sälj samtal.. sista som ringde innan det var fullt aktiverat på pekade jag för att jag hade skaffat nix och inte var intresserad av den typen av samtal! Nu har det varit lugnt i ett par månader big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang