5118
Sök

Forza 2

8 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
tjena allihopa

jag bara undra hur man kan få sånnadär grymt snygga designer på sin bil? laddar man in bilder från datorn och använder det på bilen eller ska man måla det? OCH OM MAN MÅSTE MÅLA HUR F*N FÅR MAN DET SÅ SNYGGT SKICKA BILDER OCH VIDEOS TILL MIG oops caps lock inne xD men här är några exempel: http://www.minhembio.com/forum/index.ph … pic=159185

1 060 Inlägg
1 juli 2008

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

8 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare

1 060 Inlägg
1 juli 2008
Jävlar va timmar dom har lagt ner på att bara sitta med de :S har dom inget annat för sig!!!

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

1 754 Inlägg
1 juli 2008
Tycker om denna ^^ Har den på flera av mina bilar.

http://img382.imageshack.us/img382/977/e4d78d2dca604af5a364a3dxr0.jpg

Jag kan inget om allt.

8 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
yikes hur F*N lyckas du? kan du komma med några tips på hur man kan göra till en nybörjare som jag? och vet du någon sida som man kan kolla på andras mästerverk? typ ngn sida där man kan lägga upp bilder på sina bilar och så kan andra kolla på dom?

8 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
hallå komigen nu killar och tjejer!big_smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
2 juli 2008
Kolla på www.forzamotorsport.net
I forumet där kan du få tips å knep, lägga upp dina bilder å visa, samt kolla på andras projekt osv osv. Lycka till

8 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
hehe tack så mkt big_smile big_smile

8 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
hej igen jag tänkte bara fråga en sak bara o det är om man kan köpa till bilar för jag har sett bilar som inte står med på "bil listan" och om man kn köpa till är det för riktiga pengar eller spel pengar?

8 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
kom på en till fråga och det är om någon har något tips på vad man kan måla på sin bil big_smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
2 juli 2008
Izbiten skrev:
hej igen jag tänkte bara fråga en sak bara o det är om man kan köpa till bilar för jag har sett bilar som inte står med på "bil listan" och om man kn köpa till är det för riktiga pengar eller spel pengar?

Du tänker nog på de bilpaketen man laddar ner, DLC content som de kallas också. Dessa paket varierar i pris, betalningen är MS Points. Du köper dock dessa MS Points för riktiga pengar som sen omvandlas till en valuta som gäller för alla Xbox Live- användare, dvs MS Points.
Bilpaketen ligger väl runt 500 points per paket och du kan t.ex. köpa poängkort via webhallen.com där 2100 points kostar 299kr.
Billigast är att köpa poängen via Xbox Live, men då behöver du ha ett kreditkort/e-kort att betala med.

Beställer du poäng från webhallen exempelvis så skickar de hem ett brev med en kod som du knappar in i Xbox Live så registreras dina poäng, köper du via Xbox Live så läggs poängen till så fort de dragit pengarna från ditt kredit/e-kort. Dvs. omedelbart.

8 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
ok men jag behöver verkligen tips för en nybörjare att måla

Sök