7008
Sök

Färg på R-vingens "lilla läpp" på mörkgrön bil ?

One Man Clan
4 287 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
#1
Ja precis som de står i topic, funderar på å slänga på R-vingen men vet inte vilken färg jag ska ha på den lilla läppen...svart är för diskret... å typ silver är för ljust

Så nu går jag i tankarna på typ Mörkgrå metallic (antracitgrå) eller liknande vad tror ni om de ?

gärna fler tips smile


German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
2 juli 2008
#2
Kolfiberfilm? Foliatecs sitter bra. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

One Man Clan
4 287 Inlägg
2 juli 2008
Trådstartare
#3
Irmscher Vectra skrev:
Kolfiberfilm? Foliatecs sitter bra. smile

de skulle se jävligt bra ut men lacken  är så mörk att vingen skulle ändå bara se svart ut typ... möjligtvis på en vit bil å kolfiber smile


One Man Clan
4 287 Inlägg
Team Pro5
313 Inlägg
3 juli 2008
#5
ska det sticka ut eller vara diskret?

Med vänliga hälsningar / Best regards
Daniel Kronvall-Pedersen
Webmaster @ Team-Overdrive.tk
http://www.team-overdrive.tk

2 283 Inlägg
3 juli 2008
#6
Klar vit.

R.I.P. Michael Jackson!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
3 juli 2008
#7
diamantsvart kanske..

Nismo
758 Inlägg
3 juli 2008
#8
Diskret kanske, jao. Men svart passar nog snyggast, passar bra ihop med rutlistorna o kofångare osv..

One Man Clan
4 287 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
#10
Svart syns ju knappt... Men sen å andra sidan ska de inte sticka ut för mkt  heller

Men nu har de kommit in lite tips ju ...flera vill vi ha smile


3 113 Inlägg
3 juli 2008
#11
tror det skulle vara snyggare med nån diskret färg men annars så säger jag gult! smile

Semper Fi

1 567 Inlägg
3 juli 2008
#12
silver

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

1 878 Inlägg
3 juli 2008
#13
jag kör med antracitgrå (färgkod: 214) hur snyggt som helst eftersom det hänger ihop med bodykittet runtom. de blir kanon fint!



Sök