Ja precis som de står i topic, funderar på å slänga på R-vingen men vet inte vilken färg jag ska ha på den lilla läppen...svart är för diskret... å typ silver är för ljust
Så nu går jag i tankarna på typ Mörkgrå metallic (antracitgrå) eller liknande vad tror ni om de ?
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS