7063
Sök

Liten Skråma i lacken :P

3 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
#1
Halloj

Som topic säger så har jag råkat få en liten ytlig skråma på huven och jag undrar då om man kan fixa det här på något enkelt sätt utan att lacka om och ha sig. Området av skråman omfattar ca 5 kvcm.

Tack på förhand

2 079 Inlägg
3 juli 2008
#2
är den inte "jättedjup" så går det oftast att polera bort

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

3 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
#3
Med vad?

2 079 Inlägg
3 juli 2008
#5
Andreas79 skrev:
Polermaskin

biltema har nåt som heter color cleaner, det funkar bra
Senast redigerat av Mackanol (3 juli 2008)

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

3 Inlägg
3 juli 2008
Trådstartare
#6
ah, okej. tackar

Nismo
758 Inlägg
3 juli 2008
#7
Borde somsagt va gå o polera bort om de inte är allt för djupt!

Bilvårdsexpert
663 Inlägg
3 juli 2008
#8
Är den synlig när det ligger tunn vattenhinna över repan går den ej polera(om lacken har klarlack).

Eller är det paint-repair som gäller om man inte vill lackera hela huven.

Välkomna att besöka min firma: www.bilpedanten.com

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
3 juli 2008
#9
nrj1 skrev:
Med vad?

Har du inte koll så lämna bort till nån som kan annars är det stor risk att det bara blir värre.


Sök