jadu det finns en hel del man kan göra...´min e det gjort en del med så du kan ju ta en titt...bytt baklycktor ,tagit bort korångare,bakhandtagen e igenlagda,inga lister,inga emblem och en sänkningssatts..ett par lagom stora fälgar e alltid uppskattat