jag har kört med en hårdare polertrissa till polermaskinen och Buffer 2000 http://www.pingens.se/product_info.php?products_id=48 som ska ta bort oxider och repor i helvete att det händer nåt eller att man får bort små repor.
har ni förslag på starkare grejor som verkligen kommer ner på djupet i lacken?
RB 103 det e groft, RB 101 det e skit groft! prova dom! krävs mkt effterkärning! annars kan du prova lammulstrissa och R2 ( det medlet på länken) lammulstrissan tar mkt bättre än "vanliga" trissor..MVH/ Jerker