6206
Sök

Medel För att komma ner på djupet i lacken

Avstängd
298 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
#1
har ni nåt att rekomendera?

jag har kört med en hårdare polertrissa till polermaskinen och Buffer 2000
http://www.pingens.se/product_info.php?products_id=48
som ska ta bort oxider och repor
i helvete att det händer nåt eller att man får bort små repor.

har ni förslag på starkare grejor som verkligen kommer ner på djupet i lacken?
Senast redigerat av PG (6 juli 2008)

"Bilskadetekniker"
276 Inlägg
6 juli 2008
#2
RB 103 det e groft, RB 101 det e skit groft! prova dom! krävs mkt effterkärning!
annars kan du prova lammulstrissa och R2 ( det medlet på länken) lammulstrissan tar mkt bättre än "vanliga" trissor..MVH/ Jerker

Avstängd
298 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
#3
RB103? är det artikelnummret eller?

medelt ska vara så starkt så det slipar bort en tunn hinna av ny färg som ligger över lacken.
Buffer2000 fixar det inte så mycket vet jag

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
6 juli 2008
#4
PG skrev:
RB103? är det artikelnummret eller?

medelt ska vara så starkt så det slipar bort en tunn hinna av ny färg som ligger över lacken.
Buffer2000 fixar det inte så mycket vet jag

Buffer 2000 är mest en oxidborttagare, och repor skrattar i stort sett åt det medlet.

Prova nått utav 3M´s medel.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

Avstängd
298 Inlägg
6 juli 2008
Trådstartare
#5
3M?
posta gärna en länk eller vart man får tag på det

edit: hittade det
http://www.rekonden.se/butik/product_in … cts_id=121
Senast redigerat av PG (6 juli 2008)


Sök