Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

Gendich
6 juli 2008 · 287 Inlägg

hej! tänkte kolla om några vill visa upp sina bilar/projekt färdiga/knappt börjat sen ta en sväng i karavan in till stenungsund eller kanske någon annanstan?
hade varit kul att se er alla som kör runt på tjörn/ST/orust.

Senast redigerat av Gendich (9 maj 2009)

BMW 116i (2006)
Okim Dra mig i draken!!!
7 juli 2008 · 616 Inlägg

Ja e lätt på om det är vettiga bilar som e med

Mvh// Okim // Jocke
Okim Dra mig i draken!!!
7 juli 2008 · 616 Inlägg

Braather skrev:
Sounds good! Vilket datum snackar vi? Något allternativ skulle kunna vara till helgen som kommer nu?

Låter som en bra ide...

lite tråkigt om det blir vi  3 bara HAha

Mvh// Okim // Jocke
Braather (none)
7 juli 2008 · 1 725 Inlägg

Fasen, strömavbrott på jobbet så mitt inlägg flippa ju helt hmm Men jag får fylla i här igen av att nästa helg vore ju något att gå på. Sant Okim, 3 st är la inget att gå på. Men kanske kan fylla listan lite mer till nästa helg?

--Lev i går som det vore i morgon--
WeDo
7 juli 2008 · 3 390 Inlägg

Tänk på rubriken nästa gång

ändrar..

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Gendich
7 juli 2008 · 287 Inlägg

jag e med på i helgen visst vi kanske inte blir många men det kan juh växa eller?

BMW 116i (2006)
Gendich
7 juli 2008 · 287 Inlägg

glider juh inte en speciellt vettig bil än så länge med den e på gång

BMW 116i (2006)
Erico_4 Mekaniker
7 juli 2008 · 181 Inlägg

JAG ÄR PÅ !!!! så klart har 1000m dit wink

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
Gendich
7 juli 2008 · 287 Inlägg

Erico_4 skrev:
JAG ÄR PÅ !!!! så klart har 1000m dit wink

gött e det då e vi 4 st änsålänge om ingen bangar=)

BMW 116i (2006)
Gendich
7 juli 2008 · 287 Inlägg

någon som har något bra förslag på tid ca?

BMW 116i (2006)
Erico_4 Mekaniker
7 juli 2008 · 181 Inlägg

dagen eller kvällen ??wink

Det finns två sätt att göra saker på
Fel sätt och mitt sätt ^^
Gendich
7 juli 2008 · 287 Inlägg

spelar ingen roll för min del börjar min semester på onsdag kanske torsdag=) beoror på vad som passar dom övriga

BMW 116i (2006)
Gendich
8 juli 2008 · 287 Inlägg

säga runt 18 -19 på fredag eller lördag?

BMW 116i (2006)
loudness
8 juli 2008 · 4 554 Inlägg

jag röstar för fredag, and i'll be there! va sägs om att samlas där ochg sen glida igenom tjörns kustsammhällen(om det är nått att ha den som vet) och avsluta på korvan med lite mos:D

Gendich
8 juli 2008 · 287 Inlägg

loudness skrev:
jag röstar för fredag, and i'll be there! va sägs om att samlas där ochg sen glida igenom kustsammhällen och avsluta på korvan med lite mos:D

låter helt grymt, hoppas jag får in lite mer ljud i bilen bara=)

BMW 116i (2006)
loudness
8 juli 2008 · 4 554 Inlägg

Gendich skrev:

loudness skrev:
jag röstar för fredag, and i'll be there! va sägs om att samlas där ochg sen glida igenom kustsammhällen och avsluta på korvan med lite mos:D

låter helt grymt, hoppas jag får in lite mer ljud i bilen bara=)

duger inte ur12an:P rönnäng och skärhamn går att köra igenom sen vet jag inte fler på tjörn haha orust går att köra igenom hällvikstrand och ellös är inget att ha endå utsiktsplatsen norr om henån e kanonfin men de är rätt mycke körning om man ska åka ända dit, mollösund är fint med och lär va rätt mycke folk så här års..

Gendich
8 juli 2008 · 287 Inlägg

loudness skrev:

Gendich skrev:

loudness skrev:
jag röstar för fredag, and i'll be there! va sägs om att samlas där ochg sen glida igenom kustsammhällen och avsluta på korvan med lite mos:D

låter helt grymt, hoppas jag får in lite mer ljud i bilen bara=)

duger inte ur12an:P rönnäng och skärhamn går att köra igenom sen vet jag inte fler på tjörn haha orust går att köra igenom hällvikstrand och ellös är inget att ha endå utsiktsplatsen norr om henån e kanonfin men de är rätt mycke körning om man ska åka ända dit, mollösund är fint med och lär va rätt mycke folk så här års..

jo det e sant men hade vart nice att få in 2,5 och andra 12an=)  det låter som en riktig cruise fan!smile  fan då måste jag ta med å testa min kamera lite fan.

BMW 116i (2006)
loudness
8 juli 2008 · 4 554 Inlägg

min kamera är alltid med:P

ska vi spika fredag 18-19 osh se va som händer sen?

Okim Dra mig i draken!!!
8 juli 2008 · 616 Inlägg

Låter fint fredag 18-19 på tjörnbrons utsiktsplats???? I be there...

Mvh// Okim // Jocke
Gendich
9 juli 2008 · 287 Inlägg

skit bra men vi säger 18:30 då så blir det mitt i mellan=) vi ser juh hur många det e som kommer sen får vi väl dra i väg på en cruise någonstans.

BMW 116i (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang