behöver eran hjälp! bil ljudet stulet och min morsas bil en S70TDI vinröd lila reg nr GCG-246 om ni ser eller hör nått! gendich@hotmail.com eller0763-382666
behöver eran hjälp! bil ljudet stulet och min morsas bil en S70TDI vinröd lila reg nr GCG-246 om ni ser eller hör nått! gendich@hotmail.com eller0763-382666
Vad var det för prylar? Så man vet om man får erbjudande/ser annons... Typ Huvudenhet: Eclipse Z-3350, Baslåda i svart tyg med Cerwin Vega 12" gjord för reservhjulsbalja i S70...
huvudenhet sony nånting DLS cad 15 mono block DLS cad23 en 1 farad och en 0,5 farad kondning stegen e inte snygga massa markanta repor plus en tomtom gps XL och en S70tdi
huvudenhet Sony nånting DLS cad 15 mono block DLS cad23 en 1 farad och en 0,5 farad kondning stegen e inte snygga massa markanta repor plus en tomtom gps XL
Ska hålla utkik om jag hör något... så jäkla förbannad blir man. De kommer inte få mkt för dessa prylarna, inte närmelsevis vad det kostar att fixa sin bil...
huvudenhet Sony nånting DLS cad 15 mono block DLS cad23 en 1 farad och en 0,5 farad kondning stegen e inte snygga massa markanta repor plus en tomtom gps XL
Ska hålla utkik om jag hör något... så jäkla förbannad blir man. De kommer inte få mkt för dessa prylarna, inte närmelsevis vad det kostar att fixa sin bil...
det blir inte mycke för dom grejerna...det e tråkigt med morsans bil hade hellre blivit av med min....tack förresten för att du håller ögonen öppna