2778
Sök

Lödde träffarna,jäkla bonne träff!!!SKÄRP ER!

KHRacing
24 oktober 2008
Tulldahl skrev:
det är ju mycket snack här... kör själv 745:a men hör tinte tillden här kategorin"bönner", som ni sätter alla volvoägare i...
jag åker till träffen själv för att kolla på andra bilar och skapa nya idéer när man snackar med folket där...

så min fråga nu är har ni fördökt prata med dessa människor som börnar och sladdar runt??? min gissning är att ni inte har gjort detta utan spyr ut all eran galla här på gorg istället...

sluta hacka på folk om ni inte snackat med dem än... och framför allt dra inta alla ägare av volvo 740/745 över samma kam!! det finns vi som tar det lungt också...

Har aldrig varit där, men kommenterat en film på garaget.org/video att förarna var mkt välkommna att kontakta mig för att köra seriöst på tvären, enda jag fick var ett svar från tjejjen som filmat.

Hoppas kunna bjuda in dessa "bönnerna" ill en seriös driftingträning & verkligen se att de kommer & kör med.

MEN - jag tvivlar på att de ens kommer våga dyka upp. - Snälla visa att jag har fel.

Info kommer upp på denna sajt direkt vi vet aett datum.

mvh /
........Kristian - www.teamsitoo.com / www.sturupraceway.com

R1 driver!
5 128 Inlägg
24 oktober 2008
Smajly skrev:
Kalla det INTE drifta.. det är bara en massa sladdande, inget annat i lödde.

Det mest tragiska är just alla dom som sladdar runt o tror dom är kungar.. det är så okontrollerat och helt för nära andra personer och bilar att det snart kommer smälla ordentligt.. antingen med personskador eller materialskador.
De e nått som gör att dom som sladdar inte fattar detta själva, ingen aning varför de e så men det lär dom ju märka snart. Dom tror dom har full kontroll på sina kontainers..

Lägg till ca 1 ton ironi i mitt ordval med att dom driftar. För dom kör runt okontrollerat och TROR att dom driftar eller något, det va det jag syftade på

4 506 Inlägg
24 oktober 2008
KHRacing skrev:
Tulldahl skrev:
det är ju mycket snack här... kör själv 745:a men hör tinte tillden här kategorin"bönner", som ni sätter alla volvoägare i...
jag åker till träffen själv för att kolla på andra bilar och skapa nya idéer när man snackar med folket där...

så min fråga nu är har ni fördökt prata med dessa människor som börnar och sladdar runt??? min gissning är att ni inte har gjort detta utan spyr ut all eran galla här på gorg istället...

sluta hacka på folk om ni inte snackat med dem än... och framför allt dra inta alla ägare av volvo 740/745 över samma kam!! det finns vi som tar det lungt också...

Har aldrig varit där, men kommenterat en film på garaget.org/video att förarna var mkt välkommna att kontakta mig för att köra seriöst på tvären, enda jag fick var ett svar från tjejjen som filmat.

Hoppas kunna bjuda in dessa "bönnerna" ill en seriös driftingträning & verkligen se att de kommer & kör med.

MEN - jag tvivlar på att de ens kommer våga dyka upp. - Snälla visa att jag har fel.

mvh /

Klart att de skulle vilija åka med, vem hade inte villjat det som inte är åksjuk av sig.
Men anledningen till att de svinar runt med sina Rwd 740'is är väll jusst att dem är rwd
billiga och det finns gott om dem o reservdelar till dem.
Sedan så är väll många utav dem unga och har inte råd till ngn "häfftig" bil i nuläget..
Dock är inte det någon alnledning till att de inte städar upp efter sig... Det kan jag ej försvara.

Vh Wallis

Kan du andas kan du dö.

152 Inlägg
24 oktober 2008
JapMax skrev:
2000 kroners-740is lär de väl alltid finnas på bilträffar men den dagen jag kommer till en träff där de står traktorer vänder jag direkt big_smile

Men generellt brukar de va bra bilar i tex nkpg och lkpg, kommer man på mindre träffar spec runt mantorp/skänninge är de 80% volvoraggare. Iofs dom harf säkert kul tillsammans, men jag som så många andra är trött på synen av skrotiga 740-skrindor tongue

Jag skulle med gott samvete anordna en bilträff där Volvo 240/740 är portförbjudna!

sen finns de dom 740 bilarna som är xtremt fina med. anting i helt orginalskick lr bara cleant "stylade".
vet inte hur månger ja skällt ut folk som bränt gummi i närheten av min bil,  de har både vart volvos o kinaskrot..men i vilket fall som helst så ska man aldrig leka loss i näheten av andra, de gäller alla,  kommer kungen o skvätter grus på min bil så såklart han får sig en avhyvling:)

12 086 Inlägg
24 oktober 2008
_budde_ skrev:
JapMax skrev:
2000 kroners-740is lär de väl alltid finnas på bilträffar men den dagen jag kommer till en träff där de står traktorer vänder jag direkt big_smile

Men generellt brukar de va bra bilar i tex nkpg och lkpg, kommer man på mindre träffar spec runt mantorp/skänninge är de 80% volvoraggare. Iofs dom harf säkert kul tillsammans, men jag som så många andra är trött på synen av skrotiga 740-skrindor tongue

Jag skulle med gott samvete anordna en bilträff där Volvo 240/740 är portförbjudna!

sen finns de dom 740 bilarna som är xtremt fina med. anting i helt orginalskick lr bara cleant "stylade".
vet inte hur månger ja skällt ut folk som bränt gummi i närheten av min bil,  de har både vart volvos o kinaskrot..men i vilket fall som helst så ska man aldrig leka loss i näheten av andra, de gäller alla,  kommer kungen o skvätter grus på min bil så såklart han får sig en avhyvling:)

Jag säger inte att alla 740 är skit, jag tror du förstår vad jag menar.

Studerande
463 Inlägg
24 oktober 2008
JapMax skrev:

Håller med dig till 100%!

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

2 283 Inlägg
24 oktober 2008
KHRacing skrev:
Tulldahl skrev:

mvh /

Så Kristian om jag köper en 740 får jag hänga med och sladda "på riktigt" ? big_smile

R.I.P. Michael Jackson!

3 059 Inlägg
24 oktober 2008
KHRacing skrev:
Smajly skrev:

Det mest tragiska är just alla dom som sladdar runt o tror dom är kungar.. det är så okontrollerat och helt för nära andra personer och bilar att det snart kommer smälla ordentligt.. antingen med personskador eller materialskador.
De e nått som gör att dom som sladdar inte fattar detta själva, ingen aning varför de e så men det lär dom ju märka snart. Dom tror dom har full kontroll på sina kontainers..

Sklal vi ta min bil en kvälls & visa dem hur det går till då ? cool Så kanske de slutar eller lär sig lol

Ja det hade vatt skoj de. Du tillhör en av dom få på forumet som bevisligen vet vad det handlar om med drift.

BMW fantast
1 172 Inlägg
24 oktober 2008
Smajly skrev:
KHRacing skrev:
Smajly skrev:

Sklal vi ta min bil en kvälls & visa dem hur det går till då ? cool Så kanske de slutar eller lär sig lol

Ja det hade vatt skoj de. Du tillhör en av dom få på forumet som bevisligen vet vad det handlar om med drift.

jag har inte varit på lödde träffen denna sommaren och kanske 1 gång förra sommaren. kommer du till lödde träffen nån gång så kan det kanske vara värt att köra ut dit då:D

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!

Odåga
45 Inlägg
24 oktober 2008
steifan skrev:
Trodde alla skåningar var bönder! big_smile tongue

Ha,ha,ha big_smile tror samma jag åxå loltongue

huvudsaken är inte att kämpa väl utan att vinna :)

One Man Clan
4 287 Inlägg
24 oktober 2008
är precis samma sket här i stan..finns ett gäng med bönnisar som hela tiden kanske inte direkt driftar men ska bränna gummi å stå på varvstoppe osv...

men den jobbigaste av dom alla kör omkring i sin saab med stor stereo å ska ha alla dörrarna öppna å spela på max volym... sist han spelade så ringde 3-4 man polisen...visst han har  bra stereo men han behöver inte spela så andra störs å så folk på träffen inte hör vad dom säger till varandra...så fort polisen kmr sänker han å när dom kör höjjer han... ren idioti

250 Inlägg
24 oktober 2008
_Glenne_ skrev:
jag tror du är en bonne..

"för mig en bilträff e trevliga människor som sköter sig". Jag tror inte han är bonde tongue

Ingen himmel är så blå som min
2 982 Inlägg
24 oktober 2008
salmonizer skrev:
steifan skrev:
Trodde alla skåningar var bönder! big_smile tongue

Ha,ha,ha big_smile tror samma jag åxå loltongue

Kasta inte pil i kuvös, Mr Traktor wink

/Mattias

R1 driver!
5 128 Inlägg
24 oktober 2008
Xuri skrev:
är precis samma sket här i stan..finns ett gäng med bönnisar som hela tiden kanske inte direkt driftar men ska bränna gummi å stå på varvstoppe osv...

men den jobbigaste av dom alla kör omkring i sin saab med stor stereo å ska ha alla dörrarna öppna å spela på max volym... sist han spelade så ringde 3-4 man polisen...visst han har  bra stereo men han behöver inte spela så andra störs å så folk på träffen inte hör vad dom säger till varandra...så fort polisen kmr sänker han å när dom kör höjjer han... ren idioti

Det du syftar på där är att dema, det är väldigt vanligt att man gör det på en bilträff. Dom som har skit fett stylade bilar, dom visar upp dom, vi som har stereo vi visar upp det, dom som har trimmade bilar visar vad dom går för. Så är det bara. Men sen får man ju anpassa volymen lite efter hur pass tätbefolkat det är där man träffas. Som i Lödde är det ju inte en kotte i närheten, så där kan man feta på rätt bra

One Man Clan
4 287 Inlägg
24 oktober 2008
_DamnIt skrev:
Xuri skrev:

Det du syftar på där är att dema, det är väldigt vanligt att man gör det på en bilträff. Dom som har skit fett stylade bilar, dom visar upp dom, vi som har stereo vi visar upp det, dom som har trimmade bilar visar vad dom går för. Så är det bara. Men sen får man ju anpassa volymen lite efter hur pass tätbefolkat det är där man träffas. Som i Lödde är det ju inte en kotte i närheten, så där kan man feta på rätt bra

jo men du förstår väl själv...på varje träff finns de folk som inte kan köra för fem öre...de är inte lönt allt alla visar upp sig på styva lina för rätt vad de är går de åt skogen...till och med rallyförare gör fel....
stor mening å ha bilträff om alla ska förstöra för sig själv ?

SSS -12
3 217 Inlägg
24 oktober 2008
För samtliga så är det faktiskt anordnat körning på MECA Raceway i Malmö på torsdagarna... 20 kr inträde och 100 kr för att få köra!

Men detta är nog inte varje torsdag mig veteligen, men det har varit två torsdagar nu den senaste månaden!

Om man nu inte har något intresse av att titta på fnittrande småbrudar som facineras av runtsnurrande 745:or med japsdämpare och Wounderbaums!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Hydraulik "mekaniker" samt Fordonare
744 Inlägg
24 oktober 2008
här uppe i skellefteå får man ibland leta folk som gör rivare,finns inte mkt av dom, sen börja dom flesta 740 raggarna typ dö ut här uppe big_smile

DFFL
9 020 Inlägg
24 oktober 2008
Smedhult skrev:
Boostrider skrev:
Men detta problem finns väl överallt. Som på garaget träffen i karlsta. Kommer en pöntad klappsänkt 745a mä d24. Han ställer sig framför några fina bilar å gasar. Tro fan att de fina bilarna ble sotiga då mad

hahahah! manligt kallas de;)

Töntigt kallas det. wink

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

TEAM BREEHÄNGERS
153 Inlägg
24 oktober 2008
JapMax skrev:

du har inte funderat över att de även finns en hel del fina/extrema 240/740 också? tex. dom 240/740 som vinner dom större evenemangen? du ska rentutsagt tamef*n inte dra alla över en kant! riktigt dåligt alltså. och även en del som drar alla "bönner" över en och samma kant, riktigt dålig stil alltså!
håller givetvis med om att skräpa ner och sota ner andras bilar är helt onödigt, men om du säger att du skulle kunna portförbjuda alla 240/740 så skulle du verkligen inte vara välkommen till träffarna överhuvudtaget om ja fick bestämma...

tror jag talar för oss alla som ligger å sliter med 240/740 för att dom ska glänsa...

projekt 740 drifting - 2009
CLUB402.SE

Sök