Lödde träffarna,jäkla bonne träff!!!SKÄRP ER!

Muttley
24 oktober 2008 ·

pimpad740 skrev:

tkd_rille skrev:

Tulldahl skrev:

har du tänkt på att de flesta som kör 740 gör det av en anledning?? unga och har dåligt med pengar kanske!! då får man vara stålt över den bilen man har... alla människor kanske inte vill sätta sig på ett lån på 150000 bara för att ha något att transportera röven i!!

då är 740 perfekt bensinslukare. om man nu har dåligt med pengar smile

då har du inte kört en fräch 740. går utan problem å köra en 740 på under litern.

sen tycker ja de är dåligt som många skriver att alla som åker 740 är bönder,  kolla hur många ombyggda 740sar de finns då? vi som lägger ner tid å pengar på våra 740sar är vi bönder och åker run å svinar lr? finns minst lika många jappsar å bmw ägare som åker runt å svinar som de finns "volvo raggare" så ni är inte ett dugg bätre själva.

hemskt vad du reagerade smile. finns inte många fräscha 740.

Izual
24 oktober 2008 · 4 571 Inlägg

Nu tar ni och lugnar ner er lite, även om man har olika åsikter så kan man diskutera på en vuxen nivå.

_Wallis_
24 oktober 2008 · 4 506 Inlägg

Brandis skrev:
hårdare attityd mot alla oseriösa diverse söndersupna och sönderkörda bilar, såklart dom kommer ditt och håller på försöker spela allan ballan när alla med 100 000 kr bilar sladdar runt med kontroll, dom vill ju också testa på med deras tegelstenar till ex kokain slädar och sosse containrar, slå näven in bordet och be dom dra åt helvete eller ställa bilen och titta på, ingen blir ju glad över att se en exempelvis 740 stå och börna på samma ställe i 5 minuter, det kan tamejfan alla bilar med lite vilja på gasen...

Diktator?
Förstår att inte du sladdar runt så mkt
med Fwd för det kan ju inte vara så roligt.
Det var inget påhop nu det sissta om Fwd
så börja inte tjöta om det nu ochså..

Kan du andas kan du dö.
Pikey
24 oktober 2008 · 2 283 Inlägg

JapMax skrev:

tkd_rille skrev:

JapMax skrev:

Är lödde och löddeköping två olika ställen? tongue
På firetraxx förstod jag att dom va relativt synonyma.

att dömma av trådksparen så är de löddeköpinge han menar ju. vilket också kallas lödde.

Om de bara kommer bönner och volvoraggare till löddeträffen antar jag att lödde är en bonnehåla.
Antog utan att orka bry mig om omständigheter.

Då antar jag nu att Halmstad också är en bonnahåla då det nästintill bara finns bönder med 740 som sladdar omkring men när det gäller att rejsa vågar ingen... (Menar nu inte mot Twingon tongue )

R.I.P. Michael Jackson!
Germax
24 oktober 2008 · 12 086 Inlägg

Pikey skrev:

JapMax skrev:

tkd_rille skrev:

att dömma av trådksparen så är de löddeköpinge han menar ju. vilket också kallas lödde.

Om de bara kommer bönner och volvoraggare till löddeträffen antar jag att lödde är en bonnehåla.
Antog utan att orka bry mig om omständigheter.

Då antar jag nu att Halmstad också är en bonnahåla då det nästintill bara finns bönder med 740 som sladdar omkring men när det gäller att rejsa vågar ingen... (Menar nu inte mot Twingon tongue )

Det du beskriver låter precis som en bonnhåla tongue

Halmstad är de inte dit man åker på sommaren för att knulla?

pimpad740
24 oktober 2008 · 812 Inlägg

tkd_rille skrev:

pimpad740 skrev:

tkd_rille skrev:

då är 740 perfekt bensinslukare. om man nu har dåligt med pengar smile

då har du inte kört en fräch 740. går utan problem å köra en 740 på under litern.

sen tycker ja de är dåligt som många skriver att alla som åker 740 är bönder,  kolla hur många ombyggda 740sar de finns då? vi som lägger ner tid å pengar på våra 740sar är vi bönder och åker run å svinar lr? finns minst lika många jappsar å bmw ägare som åker runt å svinar som de finns "volvo raggare" så ni är inte ett dugg bätre själva.

hemskt vad du reagerade smile. finns inte många fräscha 740.

jo då de finns många men många målar ju ut 240 740 å 940 som svinar bilar bara för att dom är bakhjuls drivna och mkt poppis bland ungdommar. men visst finns ju många skabbiga men finns ju oxå sånna som jag som lägger än jävla massa pengar i min bil.
sluta smutskasta volvo modellerna då kan ni lika gärna klaga på sånna som kör turbo matade bmw å supror. de e ju mer bus bilar än va 740 är.

man lever bara en gång..
Volvo 762 T5R "2dr Widebody" (1985)
Germax
24 oktober 2008 · 12 086 Inlägg

pimpad740 skrev:

tkd_rille skrev:

pimpad740 skrev:

då har du inte kört en fräch 740. går utan problem å köra en 740 på under litern.

sen tycker ja de är dåligt som många skriver att alla som åker 740 är bönder,  kolla hur många ombyggda 740sar de finns då? vi som lägger ner tid å pengar på våra 740sar är vi bönder och åker run å svinar lr? finns minst lika många jappsar å bmw ägare som åker runt å svinar som de finns "volvo raggare" så ni är inte ett dugg bätre själva.

hemskt vad du reagerade smile. finns inte många fräscha 740.

jo då de finns många men många målar ju ut 240 740 å 940 som svinar bilar bara för att dom är bakhjuls drivna och mkt poppis bland ungdommar. men visst finns ju många skabbiga men finns ju oxå sånna som jag som lägger än jävla massa pengar i min bil.
sluta smutskasta volvo modellerna då kan ni lika gärna klaga på sånna som kör turbo matade bmw å supror. de e ju mer bus bilar än va 740 är.

Ge dig, fräsha 740is är undantag men visst finns dom, det finns massor skabbiga japanare och tyskar med.. men dom åker inte till bilträffar med bortkapade ljuddämpare och plåtfälgar.
Visst har jag sätt dåliga exemplar på de med, men de går ju inte att undgå fläcken där de är smockat med urfula 740is som står och basar och gasar utan ljuddämpare. Har du hört en 740 gl gasa utan ljuddämapre? Det låter förjävligt!

Boostrider Försöker iaf
24 oktober 2008 · 1 998 Inlägg

FireTraXX skrev:

Smedhult skrev:

Boostrider skrev:
Men detta problem finns väl överallt. Som på garaget träffen i karlsta. Kommer en pöntad klappsänkt 745a mä d24. Han ställer sig framför några fina bilar å gasar. Tro fan att de fina bilarna ble sotiga då mad

hahahah! manligt kallas de;)

Töntigt kallas det. wink

Jo inte allt för kul å få sin nypolerade bil sotig. Kommer ihåg när ja låg bakom en kompis när han hade d24tic. Mun huv va grå å hade massa prickar. Svåra å få bort å. Tänk då om man har en 60k lack elelr nö. Riktigt kul å roll

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet
Volvo 244 GL/T Turbo "Back to the 80s" (1990)
Tulldahl Gas til de ras!!
24 oktober 2008 · 100 Inlägg

hemskt vad du reagerade smile. finns inte många fräscha 740.

Du är fan blåst på riktigt grabben.... klart som fan man reagerar när det finns puckon som dig.... det finns många som bryr sig om sin 740!!

Senast redigerat av Tulldahl (24 oktober 2008)

Alla säger att styla en volvo är som att sminka en gris!!!
Låt mig då sminka mitt svin!!
_Wallis_
24 oktober 2008 · 4 506 Inlägg

Samuel Hubinette en utav världens bässta Driftare
lärde sig driffta med en 240, Alla måste börja ngn
stanns.

Hans egna hemsida:
http://www.samuelhubinette.com/index.html

Här har ni Samuel och 240'in som startade allt!





OT: Men här drifftar han tillome med Volvo 740

Senast redigerat av _Wallis_ (24 oktober 2008)

Kan du andas kan du dö.
Tulldahl Gas til de ras!!
24 oktober 2008 · 100 Inlägg

JapMax skrev:

pimpad740 skrev:

tkd_rille skrev:

hemskt vad du reagerade smile. finns inte många fräscha 740.

jo då de finns många men många målar ju ut 240 740 å 940 som svinar bilar bara för att dom är bakhjuls drivna och mkt poppis bland ungdommar. men visst finns ju många skabbiga men finns ju oxå sånna som jag som lägger än jävla massa pengar i min bil.
sluta smutskasta volvo modellerna då kan ni lika gärna klaga på sånna som kör turbo matade bmw å supror. de e ju mer bus bilar än va 740 är.

Ge dig, fräsha 740is är undantag men visst finns dom, det finns massor skabbiga japanare och tyskar med.. men dom åker inte till bilträffar med bortkapade ljuddämpare och plåtfälgar.
Visst har jag sätt dåliga exemplar på de med, men de går ju inte att undgå fläcken där de är smockat med urfula 740is som står och basar och gasar utan ljuddämpare. Har du hört en 740 gl gasa utan ljuddämapre? Det låter förjävligt!

Låter väl precis som en bmw i allmänhet då alltså!!!!

Alla säger att styla en volvo är som att sminka en gris!!!
Låt mig då sminka mitt svin!!
Germax
24 oktober 2008 · 12 086 Inlägg

_Wallis_ skrev:
Samuel Hubinette en utav världens bässta Driftare
lärde sig driffta med en 240, Alla måste börja ngn
stanns.

Hans egna hemsida:
http://www.samuelhubinette.com/index.html

Här har ni Samuel och 240'in som startade allt!





OT: Men här drifftar han tillome med Volvo 740

Jag är iofs inte helt förvånad att en svensk driftare började sin karriär 8 år gammal i en  240..
Vilketsom är de ju lite OT.. tråden handlar ju om 240/740 som "försöker" drifta på bilträffar och irriterar många.

prodrive Avstängd
24 oktober 2008 · 962 Inlägg

JapMax skrev:
Har du hört en 740 gl gasa utan ljuddämapre? Det låter förjävligt!

Men det är ju manligt! lol

Germax
24 oktober 2008 · 12 086 Inlägg

prodrive skrev:

JapMax skrev:
Har du hört en 740 gl gasa utan ljuddämapre? Det låter förjävligt!

Men det är ju manligt! lol

Nja va tongue

Muttley
24 oktober 2008 ·

Tulldahl skrev:

hemskt vad du reagerade smile. finns inte många fräscha 740.

Du är fan blåst på riktigt grabben.... klart som fan man reagerar när det finns puckon som dig.... det finns många som bryr sig om sin 740!!

akta din tunga. du ska inte kalla folk blåsta på ett sådant här forum. klart som fan du ska ha en varning för du kallar mig för sådana här saker.

chrizz Administratör
24 oktober 2008 · 11 783 Inlägg

Varning utdelad...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Nicco5 TIG-svetsare
24 oktober 2008 · 226 Inlägg

Vild diskussion!  tongue

Drive it like you stole it ;)
Munke
24 oktober 2008 · 63 Inlägg

Instämmer med föregående talare cool

Volvo 740 GLE "Original 1985" (1985)
Volvo 945 GL "9000 mil" (1994)
breesladd SKÅNING
24 oktober 2008 · 1 215 Inlägg

så här är det ju alltid och överallt tyvär bara till att acceptera och vad jag vet så är det inte bara volvo ägare som gör såhär men det är bara när dom gör det det kommer upp på forum, tycker att det inte ska vara acceptabelt oavsett bilmärket har som utövar såna här aktiviteter, och en sånhär tråd kan aldrig sluta lyckligt som man sätt i tidigare trådar där en volvo varit nämd och tråden borde därför låsas enligt min åsikt

Projekt:Volvo 244 GL blir TURBO Bilen som ALDRIG kommer bli 100% färdig
Volvo V70 2.4D CLASSIC "Barnvagns räsern" (2007)
Volvo 244 GL, nu med Turbo "Reggad med B230FT" (1988)
V70Dahlgren
24 oktober 2008 · 143 Inlägg

hur många trådar finns det inte nu med gnäll på volvo 240/740 bilar. ni som ältar.. att ni orkar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang