5014
Sök

info om lackfirman house of color sökes

badboy for life
356 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
#1
hej funderar på att göra en del motivlackeringar på bilen och har hört en del om detta företaget.
Skulle uppskata om det fanns någon som känner till dom och har erfarenhet av dom.
Så man vet om man skulle våga lämna in bilen till dom.
Skulle det finnas andera förslag på lackerare så är dom också varmt välkommna:lol:

leva bör man ändå dör man

3 059 Inlägg

Sök