13 juli 2008
Trådstartare
Har krånglat och har väl snart dragit och repat sönder fönstret av ren ilska!

Men hur får jag ut fönsterrutan i min BMW 318i, då allt verkar vara
limmat och klistrat?
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/91223/399524_r0xr6u.jpg]()
Jag är satt på denna jorden för att njuta, jag har försökt men jag kan inte sluta! :)