Om jag ska vara ärlig så känns V40:n lite fel bil att satsa på..
Det hade kanske vart värt att tänka på om den var tokstylad och den enda som fattades var lambodörrar, men som den ser ut nu så känns det riktigt jävla onödigt då du kan lägga ner pengarna på annat som kan få utseendet att se riktigt fint ut.
Till en början då.
För, om jag såg en Volvo V40 med 4 st lambodörrar men för övrigt nästan orörd rent stylingmässigt så hade jag inte höjt så värst mkt på ögonbrynen.
Säkert fler som delar min uppfattning, säkert fler som inte gör det.
Men det är iallafall mitt tips, lägg pengarna på nåt annat istället.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho