tändningen som den står just nu, eftersom jag har så jäkla dåligt vakuum så gjorde jag tändningen lika på alla olika vakuum. Funkar klockrent när jag kört än så länge. Det går bra att smyga runt stan i 20km i timmen om man vill, utan att den surar
min första tändmapp såg ut så här och de var så himla dålig respons på motorn ökade 10 gader från botten och vips hade ja en ny motor. att 10 grader gör så mkt
tändningen som den står just nu, eftersom jag har så jäkla dåligt vakuum så gjorde jag tändningen lika på alla olika vakuum. Funkar klockrent när jag kört än så länge. Det går bra att smyga runt stan i 20km i timmen om man vill, utan att den surar
min första tändmapp såg ut så här och de var så himla dålig respons på motorn ökade 10 gader från botten och vips hade ja en ny motor. att 10 grader gör så mkt
började göra "verktyget" för att göra nya spjällblad pga mina som satt i var för små och tomgången var på ca 2500, men med mina nya spjäll ska de ju bli bättre Blir fortsättning ikväll då bladen är klara!
nu börjar de dra ihop sej för isbane körning och besiktning. Gas vajrar och sånt är på plats. Jagar ett par 360-480cc spridare för mina som ja använde i somras ha fått nå tupp juck och funkar inte. I morgon ska den skruvas ihop och prov köras med för små spridare 227cc bara och jag behöver minst 360cc
knåpade ihop en catchtank till vevhus ventilationen för ett tag sedan