15 juli 2008
Trådstartare
Jag vet att det kan finnas trådar om detta sedan förr men jag vill starta en ny som jag kan ställa de frågor som jag är intresserad av.
Jag har en golf som är grönmetallic.
På dörrarna så är det rostblemor i storleken som en femkrona ungefär på lite olika ställen.
Jag hade tänkt punktblästra dem och bättra på men hur får jag det bra?
Jag vill ju inte måla hela dörren och jag vill inte heller få en kant efter maskeringstejpen.
Hur göra?
Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.