940s är så jävla snygga.. Är så sugen p en 944 turbo classic men de känns lite som att byta ner sig åldersmässigt när man haft s70..
Men r vinge, takvinge, Vindavisare, classic lack, Sänkning, 5" utblås, Tona, Usablinkers, Turbogrill, dubbla antenner, addon läpp fram och sidokjolar, snowcap, ögonlock och Bredaste JPMK-18 fälgar så blir de kickass!
Kolla in spjutarn här på gorg!