Bara testa med spacers. Att det skrapar lite är inget att ge upp för, själv har jag fått fixa och trixa efter att jag sänkte Golfen. Efter att ha skrapat bort en hel del däck + innerskärm och breddare så har jag äntligen lyckats få tillräcklig höjd för att slippa det.