Fan snyggare att ta bort torkarmotorn helt och spackla samt lacka strålkastarsargen istället. Jag har aldrig haft användning av strålkastartorkarna. Men om du verkligen vill ha så borde http://www.softbildelar.se ha det.
Nja.... Alla tar ju bort dom. Sen tycker jag de e snygga med katiskt. Ser liksom lite argare ut. Hittade förresten inget där. Ingen annan som har nån idé eller?