å fan:/ På min ståre bara att webbshopen är stäng och att jag ska återkomma vid ett annat tillfälle!
Beror på att den är stängd för semestern http://forum.turboperformanceclub.com/v … p;t=205775 Öppnar igen i augusti om jag inte minns fel och sen är det ingen board utan en vanlig dekal med utskurna bokstäver för jag antar att det är dekalen till framrutan du menar.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.