17 juli 2008
Trådstartare
HEHE nu tänker du väl ändå uppochner...Fälgarna måste ju komma in mot hjulhuset inte ut...
En spacer fyller alltid ut glappet som annrs skulle bli den kan inte miska nåt...
Just nu sticker dom ut 3cm för mycket, hur fixar du det med en spacer?